This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F07%3A00008109%21RIV08-GA0-12410___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n20http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F07%3A00008109%21RIV08-GA0-12410___
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
dcterms:description
The paper is a continuation of the contribution presented at CERME4 conference %22Developing mathematics teacher's competence%22. It covers the issue of professional development of teachers and mechanisms for enhancement of teaching. In the centre of our attention is qualified pedagogical reflection and exploration of how this reflection differs from person to person and how confrontation of various points of view in the process of joint reflection can contribute to any change of beliefs of its individual participants. Článek je pokračování příspěvku předneseného na konferenci CERME4 %22Vývoj kompetencí učitelů matematiky%22. Zabývá se profesním vývojem učitelů a zlepšováním jejich vyučování. Zabýváme se zde kolektivní reflexí a zkoumáním toho, jak se tato reflexe u jednotlivých osob liší a jak konfrontace různých hledisek v procesu společné reflexe přispívá ke změně přesvědčení jejích účastníků. The paper is a continuation of the contribution presented at CERME4 conference %22Developing mathematics teacher's competence%22. It covers the issue of professional development of teachers and mechanisms for enhancement of teaching. In the centre of our attention is qualified pedagogical reflection and exploration of how this reflection differs from person to person and how confrontation of various points of view in the process of joint reflection can contribute to any change of beliefs of its individual participants.
dcterms:title
Differences and similarities in (qualified) pedagogical reflection. Rozdíly a shody ve (kvalifikované) pedagogické refl Differences and similarities in (qualified) pedagogical reflection.
skos:prefLabel
Differences and similarities in (qualified) pedagogical reflection. Rozdíly a shody ve (kvalifikované) pedagogické refl Differences and similarities in (qualified) pedagogical reflection.
skos:notation
RIV/60076658:12410/07:00008109!RIV08-GA0-12410___
n3:strany
1906-1915
n3:aktivita
n11:P
n3:aktivity
P(GA406/05/2444)
n3:dodaniDat
n20:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n15:2492989
n3:druhVysledku
n18:D
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
417240
n3:idVysledku
RIV/60076658:12410/07:00008109
n3:jazykVysledku
n14:eng
n3:klicovaSlova
xx
n3:klicoveSlovo
n7:xx
n3:kontrolniKodProRIV
[2B55D6DBED48]
n3:mistoKonaniAkce
Nicosia
n3:mistoVydani
Nicosia
n3:nazevZdroje
CERME 5. Proceedings of the Fifth Congress of the European Society for Research in Mathematics Education.
n3:obor
n10:BA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:projekt
n17:GA406%2F05%2F2444
n3:rokUplatneniVysledku
n20:2007
n3:tvurceVysledku
Macháčková, Jana Tichá, Marie Hošpesová, Alena
n3:typAkce
n21:WRD
n3:zahajeniAkce
2007-01-01+01:00
s:numberOfPages
9
n16:hasPublisher
University of Cyprus
n8:isbn
978-9963-671-25-0
n9:organizacniJednotka
12410