This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F04%3A00005340%21RIV%2F2005%2FMSM%2F124105%2FN/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F04%3A00005340%21RIV%2F2005%2FMSM%2F124105%2FN
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
The author describes the method of social learning (applied in Switzerland). Every pupil is learnt to evaluate behaviour of his/her classmates and every pupil is learnt to accept evaluation of his/her own behaviour by his/her classmates. The method is aimed at training of emotional intelligence, i.e. reinforcing pro-social patterns of children's behaviour and inhibiting un-social patterns of children's behaviour. Conditions of application and transfer of the method are discussed. Autor popisuje metodu sociálního učení (aplikovanou ve Švýcarsku), v níž se každý žák učí hodnotit chování svých spolužáků a zároveň přijímat hodnocení svého vlastního chování od spolužáků. Cílem je vzdělávat emoční inteligenci žáků, tj. posilovat prosociální vzorce chování a odbourávat nesociální vzorce chování. Autor se zabývá podmínkami pro aplikaci této metody a přenosem do našeho prostředí. Autor popisuje metodu sociálního učení (aplikovanou ve Švýcarsku), v níž se každý žák učí hodnotit chování svých spolužáků a zároveň přijímat hodnocení svého vlastního chování od spolužáků. Cílem je vzdělávat emoční inteligenci žáků, tj. posilovat prosociální vzorce chování a odbourávat nesociální vzorce chování. Autor se zabývá podmínkami pro aplikaci této metody a přenosem do našeho prostředí.
dcterms:title
K šikaně a vulgárnímu chování mezi dětmi a mládeží K šikaně a vulgárnímu chování mezi dětmi a mládeží Towards unsocial behaviouramong children
skos:prefLabel
K šikaně a vulgárnímu chování mezi dětmi a mládeží K šikaně a vulgárnímu chování mezi dětmi a mládeží Towards unsocial behaviouramong children
skos:notation
RIV/60076658:12410/04:00005340!RIV/2005/MSM/124105/N
n4:strany
6-7
n4:aktivita
n18:Z
n4:aktivity
Z(MSM 124100002)
n4:cisloPeriodika
6
n4:dodaniDat
n5:2005
n4:domaciTvurceVysledku
n16:9245693
n4:druhVysledku
n17:J
n4:duvernostUdaju
n8:S
n4:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
569733
n4:idVysledku
RIV/60076658:12410/04:00005340
n4:jazykVysledku
n10:cze
n4:klicovaSlova
social learning;emotional intelligence
n4:klicoveSlovo
n14:social%20learning n14:emotional%20intelligence
n4:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n4:kontrolniKodProRIV
[4B99609AD661]
n4:nazevZdroje
Moderní vyučování
n4:obor
n11:AN
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n5:2004
n4:svazekPeriodika
X.
n4:tvurceVysledku
Jošt, Jiří
n4:zamer
n12:MSM%20124100002
s:issn
1211-6858
s:numberOfPages
2
n6:organizacniJednotka
12410