This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F04%3A00005291%21RIV%2F2005%2FMSM%2F124105%2FN/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F04%3A00005291%21RIV%2F2005%2FMSM%2F124105%2FN
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
This study tested Dweck´s model of achievement goal as related to perception/attribution ability. The relationships between individual differences in achievement goal tendencies and perceived causality were examined. Two experimental tools were adapted of that reason, i.e. (A) Achievement Goal Tendency Questionnaire with the following factors in the Czech version (1) gain approval and avoid rejection from the teachers and parents /Pgapp/; (2) want to get good grades and advance /Pgadv/, and (3) Learning goal tendency /LG/. All three scales were computed on exploratory factor analyses, and all Cronbach´s alphas were higher .80. (B) Attributional Style Questionnaire followed. This Questionnaire was done in this way to fit the future teacher. 142 subject volunteers participated in this study, ages 21-27 yrs, girls predominantly. Second, it was revealed that although perceived stability of low ability was marginally negatively related to learning goal tendency, as Dweck stated, the direction of relationsh Zvládnutí kompetencí učitele do značné míry ovlivňuje nejen objektivně, ale i jako subjektivní prožitek reálnou úspěšnost pedagogů. Jedním z pedagogicko psychologických přístupů, které lze k těmto otázkám zvolit a který umožňuje zamýšlet se hlouběji nad učebními tendencemi budoucích učitelů, nabízí i posuzování jejich atribučního stylu. Na konferenci Asociace pedagogického výzkumu (ČAPV) jsme již referovali o vývoji a předběžné valorizaci české verze Dotazníku zjišťování výkonových a učebních cílových tendencí. Na základě faktorové analýzy (EFA) jsme identifikovali tyto tři faktory - F?1: Získání souhlasu a vyhnutí se odmítnutí ze strany rodičů a učitelů, F2: Dosažení pokroku a dobrých známek, F3: Učební cílové tendence. Tento náš první pokus se ukázal jako zdařilý. To je důvod, proč s touto českou verzí i nadále pracujeme Zvládnutí kompetencí učitele do značné míry ovlivňuje nejen objektivně, ale i jako subjektivní prožitek reálnou úspěšnost pedagogů. Jedním z pedagogicko psychologických přístupů, které lze k těmto otázkám zvolit a který umožňuje zamýšlet se hlouběji nad učebními tendencemi budoucích učitelů, nabízí i posuzování jejich atribučního stylu. Na konferenci Asociace pedagogického výzkumu (ČAPV) jsme již referovali o vývoji a předběžné valorizaci české verze Dotazníku zjišťování výkonových a učebních cílových tendencí. Na základě faktorové analýzy (EFA) jsme identifikovali tyto tři faktory - F?1: Získání souhlasu a vyhnutí se odmítnutí ze strany rodičů a učitelů, F2: Dosažení pokroku a dobrých známek, F3: Učební cílové tendence. Tento náš první pokus se ukázal jako zdařilý. To je důvod, proč s touto českou verzí i nadále pracujeme
dcterms:title
Model výkonových cílů ve vztahu k atribučnímu stylu Model výkonových cílů ve vztahu k atribučnímu stylu Model of Achievement Goals (according to Dweck) in Relation to Attributional Style Questionnaire
skos:prefLabel
Model výkonových cílů ve vztahu k atribučnímu stylu Model of Achievement Goals (according to Dweck) in Relation to Attributional Style Questionnaire Model výkonových cílů ve vztahu k atribučnímu stylu
skos:notation
RIV/60076658:12410/04:00005291!RIV/2005/MSM/124105/N
n3:strany
92-97
n3:aktivita
n6:Z
n3:aktivity
Z(MSM 124100002)
n3:cisloPeriodika
3
n3:dodaniDat
n13:2005
n3:domaciTvurceVysledku
n9:2138948 n9:8696446 n9:7616023 n9:6003974
n3:druhVysledku
n18:J
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
573934
n3:idVysledku
RIV/60076658:12410/04:00005291
n3:jazykVysledku
n11:cze
n3:klicovaSlova
Attributional style;future teacher students;questionnaire for achievement and learning tendency
n3:klicoveSlovo
n8:future%20teacher%20students n8:questionnaire%20for%20achievement%20and%20learning%20tendency n8:Attributional%20style
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[06906FF81875]
n3:nazevZdroje
Pedagogická orientace
n3:obor
n14:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2004
n3:svazekPeriodika
2004
n3:tvurceVysledku
Havelka, Petr Prokešová, Ludmila Stuchlíková, Iva Man, František
n3:zamer
n15:MSM%20124100002
s:issn
1211-4669
s:numberOfPages
6
n17:organizacniJednotka
12410