This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n5http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F03%3A00004563%21RIV%2F2004%2FMSM%2F124104%2FN/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F03%3A00004563%21RIV%2F2004%2FMSM%2F124104%2FN
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Článek zahrnuje vývoj, základní pojmy a současné možnosti využívání PM a heuristických postupů ve vyučování ve vztahu učitel - žák - učivo s konkterétními příklady. The article includes basic conceptes and recent opportunities for the use both problem and heuristic instruction in the teacher - student (pupil) - subject matter context. There are also case studies introduced.
dcterms:title
Problémové vyučování Problem Instruction Problémové vyučování
skos:prefLabel
Problémové vyučování Problémové vyučování Problem Instruction
skos:notation
RIV/60076658:12410/03:00004563!RIV/2004/MSM/124104/N
n6:strany
2-9
n6:aktivita
n8:Z
n6:aktivity
Z(MSM 124100002)
n6:cisloPeriodika
5
n6:dodaniDat
n14:2004
n6:domaciTvurceVysledku
n15:2138948
n6:druhVysledku
n10:J
n6:duvernostUdaju
n7:S
n6:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n6:idSjednocenehoVysledku
623416
n6:idVysledku
RIV/60076658:12410/03:00004563
n6:jazykVysledku
n17:cze
n6:klicovaSlova
Problem teaching, heuristic approach, reflexive thinking, didactic skills, creation of the didactic problems
n6:klicoveSlovo
n12:reflexive%20thinking n12:didactic%20skills n12:heuristic%20approach n12:creation%20of%20the%20didactic%20problems n12:Problem%20teaching
n6:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n6:kontrolniKodProRIV
[0939227AA95E]
n6:nazevZdroje
Komenský
n6:obor
n9:AM
n6:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n6:pocetTvurcuVysledku
1
n6:pocetUcastnikuAkce
0
n6:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n6:rokUplatneniVysledku
n14:2003
n6:svazekPeriodika
127
n6:tvurceVysledku
Havelka, Petr
n6:zamer
n16:MSM%20124100002
s:issn
0323-0449
s:numberOfPages
8
n5:organizacniJednotka
12410