This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12410%2F01%3A00003030%21RIV%2F2002%2FMSM%2F124102%2FN/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12410%2F01%3A00003030%21RIV%2F2002%2FMSM%2F124102%2FN
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The relationships between action vs. state orientation (Kuhl, 1993, 1984; Kuhl & Beckmann, 1994) on one hand, and self-concept of ability, social consequences anxiety, attributional style, and assigment of importance to positive and negative life ev ents on the other hand were tested in 68 sophomers at the University of South Bohemia, School of Education. Futhermore, the assumptions that action-oriented students make more profitable use of their intellectual abilities was also tested. Results showedthat action orientation was positively related to self concept of ability and negatively related to evaluation anxiety. The assigment of importance to negative life events was negatively related to action orientation following failure (AOF), but not rel ated to action orientation in prospective planning (AOP). This is explained by the fact that AOF relates to postactional thoughts, whereas AOP relates to predecisional thoughts. It was also shown that action-oriented students did make better use of their V práci je učiněn pokus o teoretickou integraci různých psychologických pojmů, které mají obdobné operacionální definice a pokus o využití zmíněných koncepcí pro zvýšení efektivity vyučování na vysoké škole. Vztahy mezi činnostní a stavovou orientac í (Kuhl, 1983, 1984; Kuhl & Beckmann, 1994) na jedné straně a pojetím vlastních schopností, strachu ze sociálních konsekvencí, atribučního stylu a přisuzování důležitosti pozitivním a negativním životním událostem na straně druhé byly testovány u 68 studentů druhého ročníku Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Dále byla testována domněnka, že činnostně orientovaní studenti více využívají svých intelektuálních schopností. Výsledky ukázaly, že činnostní orientace je pozitivně asociována s pojetím vlastního nadání a negativně se strachem z hodnocení. Připisování důležitosti negativním životním událostem koreluje negativně s činnostní orientací po neúspěchu (ang. AOF, něm. HOM), ale nekoreluje s činnostní orientací v prospektiv
dcterms:title
Koncept vlastního nadání, strach ze sociálních konsekvencí a atribuční styl jako determinanty kontroly (řízení) činnosti Koncept vlastního nadání, strach ze sociálních konsekvencí a atribuční styl jako determinanty kontroly (řízení) činnosti Self-concept of ability, social consequences anxiety, and attribution as determinants of action control
skos:prefLabel
Self-concept of ability, social consequences anxiety, and attribution as determinants of action control Koncept vlastního nadání, strach ze sociálních konsekvencí a atribuční styl jako determinanty kontroly (řízení) činnosti Koncept vlastního nadání, strach ze sociálních konsekvencí a atribuční styl jako determinanty kontroly (řízení) činnosti
skos:notation
RIV/60076658:12410/01:00003030!RIV/2002/MSM/124102/N
n3:strany
7-14
n3:aktivita
n7:Z
n3:aktivity
Z(MSM 124100002)
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n16:2002
n3:domaciTvurceVysledku
n9:6003974 n9:6069134
n3:druhVysledku
n17:J
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
684563
n3:idVysledku
RIV/60076658:12410/01:00003030
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
positive psychology
n3:klicoveSlovo
n15:positive%20psychology
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[5EB95B8F030D]
n3:nazevZdroje
Studia Kinantropologia
n3:obor
n4:AN
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:pocetUcastnikuAkce
0
n3:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n3:rokUplatneniVysledku
n16:2001
n3:svazekPeriodika
2
n3:tvurceVysledku
Man, František Řepka, Emil
n3:zamer
n12:MSM%20124100002
s:issn
1213-2101
s:numberOfPages
60
n18:organizacniJednotka
12410