This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F60076658%3A12220%2F06%3A00007161%21RIV07-MSM-12220___/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F60076658%3A12220%2F06%3A00007161%21RIV07-MSM-12220___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Ekologické zemědělství jako základní činitel výroby bioproduktů, přispívající k tvorbě a ochraně krajiny, zdraví obyvatelstva, welfare zvířat, je natolik specifickou činností, že vyžaduje souhru navazujících činností, tzn. výroby, zpracovatelů, obchodu; navíc v prostorovém vymezení svou působností v dané lokalitě, regionu. Marketing ekologických produktů a služeb tak musí postihnout obchodní aktivity jak po výrobních liniích, tak po úrovni geografické, komoditní. Sám o sobě vyžaduje větší znalosti, je dražší nežli marketing produktů konvenčního zemědělství. I na jeho úrovni bude záviset, kam bude směřovat další podpora, zda dotace v blízké budoucnosti podpoří ekologické zemědělství v LFA ve směru ochrany krajiny či spíše budou orientovány na produkci, která na trhu chybí, na podporu rozvoje služeb. V případě současného marketingu se jedná o problematiku s velmi širokým záběrem, která je detailně propracována především po linii prodeje biopotravin. Avšak intenzivně jsou zkoumány i vazby mezi výrobou, The ecological agriculture as a underlying activity supporting bio production, contributing to the landscape management, to people and animals welfare and healthy represents very specific activity, limited by the legislative, possibilities act. It is necessary to try to resole, actual situations on local, region, state and interstate lines; as well on producers, processors and trade. Marketing must cover all these ranges and relations namely in the conditions: more expensive actions, more information, more knowledge, including economic effects as a task with effect problem solving. The main problem in our economy is, the subvency future aimed rather neither at the product support or the rural development and landscape ecology. The economic disposes of some marketing activity and the marketing activities can influence the state, region and farm's business results. The ecological agriculture is having quite special problems. Some of them are discussed in this contribution. Ekologické zemědělství jako základní činitel výroby bioproduktů, přispívající k tvorbě a ochraně krajiny, zdraví obyvatelstva, welfare zvířat, je natolik specifickou činností, že vyžaduje souhru navazujících činností, tzn. výroby, zpracovatelů, obchodu; navíc v prostorovém vymezení svou působností v dané lokalitě, regionu. Marketing ekologických produktů a služeb tak musí postihnout obchodní aktivity jak po výrobních liniích, tak po úrovni geografické, komoditní. Sám o sobě vyžaduje větší znalosti, je dražší nežli marketing produktů konvenčního zemědělství. I na jeho úrovni bude záviset, kam bude směřovat další podpora, zda dotace v blízké budoucnosti podpoří ekologické zemědělství v LFA ve směru ochrany krajiny či spíše budou orientovány na produkci, která na trhu chybí, na podporu rozvoje služeb. V případě současného marketingu se jedná o problematiku s velmi širokým záběrem, která je detailně propracována především po linii prodeje biopotravin. Avšak intenzivně jsou zkoumány i vazby mezi výrobou,
dcterms:title
Economic and ecological aspects in the ecological agriculture Ekonomické a marketingové aspekty ekologického zemědělství Ekonomické a marketingové aspekty ekologického zemědělství
skos:prefLabel
Ekonomické a marketingové aspekty ekologického zemědělství Economic and ecological aspects in the ecological agriculture Ekonomické a marketingové aspekty ekologického zemědělství
skos:notation
RIV/60076658:12220/06:00007161!RIV07-MSM-12220___
n3:strany
41-48
n3:aktivita
n17:Z
n3:aktivity
Z(MSM6007665806)
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n11:2007
n3:domaciTvurceVysledku
n7:3519546
n3:druhVysledku
n18:J
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
473578
n3:idVysledku
RIV/60076658:12220/06:00007161
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
organic agriculture; ecological agriculture; marketing
n3:klicoveSlovo
n8:organic%20agriculture n8:marketing n8:ecological%20agriculture
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[FA3B8617581E]
n3:nazevZdroje
Acta Universitatis Bohemiae Medionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod
n3:obor
n15:GA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2006
n3:svazekPeriodika
IX
n3:tvurceVysledku
Kouřilová, Jindřiška
n3:zamer
n5:MSM6007665806
s:issn
1212-3285
s:numberOfPages
8
n10:organizacniJednotka
12220