This HTML5 document contains 33 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23670%2F13%3A43920834%21RIV15-MSM-23670___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23670%2F13%3A43920834%21RIV15-MSM-23670___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Seznámení se s metodou integrovaného učení CLIL, jeho charakteristikou, přínosem a cíli. Jsou uvedeny základní pilíře CLIL výuky, metody a formy práce a tipy vedoucí k úspěšné realizaci takovéto výuky. Dále je objasněna role cizího jazyka v souvislostí s odborným předmětem a metodologie CLILu z hlediska plánování a realizace. Závěr příspěvku se věnuje práci s chybou. Seznámení se s metodou integrovaného učení CLIL, jeho charakteristikou, přínosem a cíli. Jsou uvedeny základní pilíře CLIL výuky, metody a formy práce a tipy vedoucí k úspěšné realizaci takovéto výuky. Dále je objasněna role cizího jazyka v souvislostí s odborným předmětem a metodologie CLILu z hlediska plánování a realizace. Závěr příspěvku se věnuje práci s chybou. Getting familiar with CLIL method, its characteristics, contribution and objectives. Principles of CLIL, methodology and teaching strategies leading to successful realization of CLIL teaching.
dcterms:title
CLIL approach CLIL výuka CLIL výuka
skos:prefLabel
CLIL výuka CLIL approach CLIL výuka
skos:notation
RIV/49777513:23670/13:43920834!RIV15-MSM-23670___
n4:aktivita
n16:O
n4:aktivity
O
n4:dodaniDat
n15:2015
n4:domaciTvurceVysledku
n11:5089778
n4:druhVysledku
n10:O
n4:duvernostUdaju
n7:S
n4:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
65669
n4:idVysledku
RIV/49777513:23670/13:43920834
n4:jazykVysledku
n9:cze
n4:klicovaSlova
CLIL, methodology, teaching strategies
n4:klicoveSlovo
n5:methodology n5:CLIL n5:teaching%20strategies
n4:kontrolniKodProRIV
[1DBAA7023E6C]
n4:obor
n12:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n15:2013
n4:tvurceVysledku
Benešová, Barbora
n13:organizacniJednotka
23670