This HTML5 document contains 51 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/podDruhVysledku/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/licencniPoplatek/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/kategorie/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vyuzitiJinymSubjektem/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23640%2F08%3A00500012%21RIV09-MPO-23640___/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23640%2F08%3A00500012%21RIV09-MPO-23640___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
dcterms:description
Popisuje se funkční vzorek stacionárního testovacího systému pro výzkum procesů termomechanických nestabilit kotoučových brzd. Funkční vzorek byl vyvinut v rámci projektu 2A-1TP1/080 a výsledky jeho použití uplatněny ve ŠKODA Auto a.s. Systém se skládá z elektrického motoru s řízením otáček, instalace nápravy předního kola auta včetně poloosy, hydraulického podsystému s řízením tlaku brzdové kapaliny, podsystému pro odsávání a filtraci prachu. Systém byl dále uzpůsoben pro instalaci měřicího systému pro měření termomechanických nestabilit kotoučových brzd. Popisuje se funkční vzorek stacionárního testovacího systému pro výzkum procesů termomechanických nestabilit kotoučových brzd. Funkční vzorek byl vyvinut v rámci projektu 2A-1TP1/080 a výsledky jeho použití uplatněny ve ŠKODA Auto a.s. Systém se skládá z elektrického motoru s řízením otáček, instalace nápravy předního kola auta včetně poloosy, hydraulického podsystému s řízením tlaku brzdové kapaliny, podsystému pro odsávání a filtraci prachu. Systém byl dále uzpůsoben pro instalaci měřicího systému pro měření termomechanických nestabilit kotoučových brzd. The function sample of the stationary testing system is intended for the research of processes of thermo-mechanical instabilities of disc brakes. The function sample was developed in the framework of the project 2A-1TP1/080 and results of its using were applied in SKODA Auto a.s. The system consists of electric engine with rotational speed control, installation of front wheel upright including half-axle, hydraulic subsystem with braking liquid pressure control, subsystem for dust exhaust and filtering. The system was also designed to allow installation of the measuring system for the measurement of thermo-mechanical instabilities of disc brakes.
dcterms:title
Function sample of the stationary system for testing of thermo-mechanical instabilities of disc brakes Funkční vzorek stacionárního systému pro testování termomechanických nestabilit kotoučových brzd Funkční vzorek stacionárního systému pro testování termomechanických nestabilit kotoučových brzd
skos:prefLabel
Function sample of the stationary system for testing of thermo-mechanical instabilities of disc brakes Funkční vzorek stacionárního systému pro testování termomechanických nestabilit kotoučových brzd Funkční vzorek stacionárního systému pro testování termomechanických nestabilit kotoučových brzd
skos:notation
RIV/49777513:23640/08:00500012!RIV09-MPO-23640___
n3:aktivita
n18:P
n3:aktivity
P(2A-1TP1/080)
n3:dodaniDat
n9:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n12:9833951 n12:7781091 n12:2891905 n12:7237669 n12:6877389
n3:druhVysledku
n16:G%2FB
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:ekonomickeParametry
Ekonomické přínosy vyplývající ze zkvalitnění brzdových systémů
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
368769
n3:idVysledku
RIV/49777513:23640/08:00500012
n3:interniIdentifikace
NTC-FV-02-08
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:kategorie
n14:A
n3:klicovaSlova
disc brake; testing rig; fiction; thermomechanical instabilities
n3:klicoveSlovo
n15:thermomechanical%20instabilities n15:testing%20rig n15:fiction n15:disc%20brake
n3:kontrolniKodProRIV
[59E20F8509DF]
n3:licencniPoplatek
n19:Z
n3:lokalizaceVysledku
ŠKODA Auto a.s., Mladá Boleslav
n3:obor
n11:JB
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
5
n3:pocetTvurcuVysledku
5
n3:projekt
n7:2A-1TP1%2F080
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2008
n3:technickeParametry
Testování kotoučového brzdového systému na vznik hot-spotů na brzdovém stavu
n3:tvurceVysledku
Klepáček, Jan Honner, Milan Bartík, Jan Lang, Vladislav Mertl, Jiří
n3:vlastnik
n8:vlastnikVysledku
n3:vyuzitiJinymSubjektem
n10:P
n17:organizacniJednotka
23640