This HTML5 document contains 48 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/licencniPoplatek/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/kategorie/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23640%2F06%3A00000087%21RIV07-MSM-23640___/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vyuzitiJinymSubjektem/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23640%2F06%3A00000087%21RIV07-MSM-23640___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
The methodology is based on specialized numerical simulations and results of experimental tests. It describes processes for modifications and shape optimisation of brake discs of a passenger vehicle. The construction modifications deal with type and geometry of cooling channels of ventilated brake discs. The methodology defines the setup of relevant numerical simulations and the heat transfer during braking. A part of the work is an analytical model for the shape optimisation support. The result is higher efficiency of braking, longer lifetime and better dissipation of generated heat. Metodika, která využívá výsledků specializovaných simulací a experimentálních prací, popisuje postupy při úpravě a tvarové optimalizace brzdových kotoučů osobních automobilů. Konstrukční úpravy se týkají typu a geometrie chladících kanálů brzdových kotoučů. Metodika definuje postupy pro numerické simulace proudění a přenosu tepla při brždění. Součástí je také analytický model pro podporu tvarové optimalizace. Výsledkem je vyšší účinnost kotoučů, delší životnost a lepší odvod generovaného tepla. Metodika, která využívá výsledků specializovaných simulací a experimentálních prací, popisuje postupy při úpravě a tvarové optimalizace brzdových kotoučů osobních automobilů. Konstrukční úpravy se týkají typu a geometrie chladících kanálů brzdových kotoučů. Metodika definuje postupy pro numerické simulace proudění a přenosu tepla při brždění. Součástí je také analytický model pro podporu tvarové optimalizace. Výsledkem je vyšší účinnost kotoučů, delší životnost a lepší odvod generovaného tepla.
dcterms:title
Metodika optimalizace konstrukce brzdových kotoučů Methodology of optimisation of a brake disc geometry Metodika optimalizace konstrukce brzdových kotoučů
skos:prefLabel
Metodika optimalizace konstrukce brzdových kotoučů Metodika optimalizace konstrukce brzdových kotoučů Methodology of optimisation of a brake disc geometry
skos:notation
RIV/49777513:23640/06:00000087!RIV07-MSM-23640___
n3:aktivita
n12:P
n3:aktivity
P(LN00B084)
n3:dodaniDat
n11:2007
n3:domaciTvurceVysledku
n6:5496349 n6:1073753 n6:3417921
n3:druhVysledku
n14:S
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:ekonomickeParametry
Prodloužení životnosti brzdových kotoučů a zlepšení komfortu brždění vede ke snížení provozních nákladů, nákladů na reklamace a nepřímému zvýšení zisku.
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
485292
n3:idVysledku
RIV/49777513:23640/06:00000087
n3:interniIdentifikace
NTC-MT-19-06
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:kategorie
n19:A
n3:klicovaSlova
brake disc; shape optimisation; numerical simulation; CFD; heat transfer coefficient
n3:klicoveSlovo
n4:CFD n4:numerical%20simulation n4:brake%20disc n4:heat%20transfer%20coefficient n4:shape%20optimisation
n3:kontrolniKodProRIV
[FC5614F379AE]
n3:licencniPoplatek
n7:Z
n3:lokalizaceVysledku
ŠKODA Auto a.s.
n3:obor
n16:JO
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:projekt
n17:LN00B084
n3:rokUplatneniVysledku
n11:2006
n3:technickeParametry
Změna typu a geometrie chladících kanálů brzdového kotouče vedoucí k prodloužení životnosti brzdových kotoučů a zlepšení komfortu brždění.
n3:tvurceVysledku
Polanský, Jiří Kovařík, Petr Kňourek, Jindřich
n3:vlastnik
n8:vlastnikVysledku
n3:vyuzitiJinymSubjektem
n9:P
n18:organizacniJednotka
23640