This HTML5 document contains 51 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23640%2F03%3A00000157%21RIV%2F2004%2FMSM%2F236404%2FN/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23640%2F03%3A00000157%21RIV%2F2004%2FMSM%2F236404%2FN
rdf:type
n13:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek se zabývá numerickou simulací proudění v podběhu předního kola osobního automobilu. Výpočet proudového pole je proveden na zjednodušeném modelu čtvrtiny automobilu bez přední části. Zahrnuje vestavbu podběhu jako zavěšení kola, táhlo řízení a poloosu. Ve výpočtu je sledován vliv modifikací přívodu vzduchu k brzdovému kotouči a v závěru je srovnání jednotlivých způsobů. This study deals with the numerical and analytical simulation of the flow in the wheel arch of a passenger car. The flow field is determined on simplified model of the car which does not include the front part of the car. Model includes wheel suspension , steering rod, and axle shaft. This paper is focused on the influence of modification of the air inlet of the brake disc and particular solutions are discussed.
dcterms:title
Simulation of flow in the wheel arch of passenger car Prouděni vzduchu v podběhu osobního automobilu Prouděni vzduchu v podběhu osobního automobilu
skos:prefLabel
Prouděni vzduchu v podběhu osobního automobilu Simulation of flow in the wheel arch of passenger car Prouděni vzduchu v podběhu osobního automobilu
skos:notation
RIV/49777513:23640/03:00000157!RIV/2004/MSM/236404/N
n3:strany
163-170
n3:aktivita
n8:P
n3:aktivity
P(LN00B084)
n3:dodaniDat
n5:2004
n3:domaciTvurceVysledku
n4:5496349 n4:1073753 n4:2605813
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
624050
n3:idVysledku
RIV/49777513:23640/03:00000157
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
Brake disc;canal;semi-canal;mass flow rate;velocity field
n3:klicoveSlovo
n10:Brake%20disc n10:mass%20flow%20rate n10:semi-canal n10:velocity%20field n10:canal
n3:kontrolniKodProRIV
[1D518C4A60E6]
n3:mistoKonaniAkce
Valašké Klobouky
n3:mistoVydani
Valašké Klobouky
n3:nazevZdroje
FLUENT 2003
n3:obor
n11:BK
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:pocetUcastnikuAkce
0
n3:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n3:projekt
n6:LN00B084
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2003
n3:tvurceVysledku
Krejčík, Jaroslav Polanský, Jiří Kovařík, Petr Kůs, Michal
n3:typAkce
n18:CST
n3:zahajeniAkce
2003-10-01+02:00
s:numberOfPages
8
n14:hasPublisher
TechSost Engineering
n21:isbn
80-239-1647-5
n17:organizacniJednotka
23640