This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/licencniPoplatek/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23520%2F12%3A43915265%21RIV13-MSM-23520___/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vyuzitiJinymSubjektem/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23520%2F12%3A43915265%21RIV13-MSM-23520___
rdf:type
n17:Vysledek skos:Concept
rdfs:seeAlso
http://www.kky.zcu.cz/cs/sw/aguy
dcterms:description
Program slouží pro demonstraci možností bezkontaního ovládání počítače pomocí gest. Poslední verze využívá k tomuto účelu zařízení Kinect, které získavá pomocí systému infračerveného vysílače a snímače informaci o hloubce scény. Tak je možno relativně jednoduše identifikovat hráče, v našem případě jeho siluetu. Sledováním změn obrazu siluety jsme schopni identifikovat sadu gest, kterými hráč může hru ovládat. The application is suitable for the demonstration of non-contact control of computer using gestures. The latest version is using the device Kinect, which is capable to obtain the depth of the scene by infrared transmitter and reciever. This enables to detect a person in the scene relatively easily. In our case we detect the silhouette of the player. By tracking the changes in the image of the silhouette we are able to recognize a set of gestures. These gestures are then used to control the videogame. Program slouží pro demonstraci možností bezkontaního ovládání počítače pomocí gest. Poslední verze využívá k tomuto účelu zařízení Kinect, které získavá pomocí systému infračerveného vysílače a snímače informaci o hloubce scény. Tak je možno relativně jednoduše identifikovat hráče, v našem případě jeho siluetu. Sledováním změn obrazu siluety jsme schopni identifikovat sadu gest, kterými hráč může hru ovládat.
dcterms:title
Action Guy - počítačová hra využívající bezkontaktní ovládání pomocí gest Action Guy - počítačová hra využívající bezkontaktní ovládání pomocí gest Action Guy - vidogame based on non-contact control using gestures
skos:prefLabel
Action Guy - počítačová hra využívající bezkontaktní ovládání pomocí gest Action Guy - vidogame based on non-contact control using gestures Action Guy - počítačová hra využívající bezkontaktní ovládání pomocí gest
skos:notation
RIV/49777513:23520/12:43915265!RIV13-MSM-23520___
n17:predkladatel
n20:orjk%3A23520
n3:aktivita
n16:P
n3:aktivity
P(ME08106)
n3:dodaniDat
n7:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n11:7180659 n11:3572072
n3:druhVysledku
n14:R
n3:duvernostUdaju
n21:S
n3:ekonomickeParametry
Výsledek je výstupem projektu č. ME08106, jako ukázková aplikace ovládání počítače pomocí gest
n3:entitaPredkladatele
n8:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
120935
n3:idVysledku
RIV/49777513:23520/12:43915265
n3:interniIdentifikace
ActionGuy
n3:jazykVysledku
n4:cze
n3:klicovaSlova
Kinect, gesture recognition
n3:klicoveSlovo
n10:gesture%20recognition n10:Kinect
n3:kontrolniKodProRIV
[3CDCD70B867A]
n3:licencniPoplatek
n12:N
n3:obor
n19:JD
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n6:ME08106
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2012
n3:technickeParametry
Marek Hrúz, KKY FAV ZČU, mhruz@kky.zcu.cz, 377 632 571, Program slouží pro demonstraci možností bezkontaního ovládání počítače pomocí gest. Poslední verze využívá k tomuto účelu zařízení Kinect, které získavá pomocí systému infračerveného vysílače a snímače informaci o hloubce scény. Tak je možno relativně jednoduše identifikovat hráče, v našem případě jeho siluetu. Sledováním změn obrazu siluety jsme schopni identifikovat sadu gest, kterými hráč může hru ovládat.
n3:tvurceVysledku
Železný, Miloš Hrúz, Marek
n3:vlastnik
n8:vlastnikVysledku
n3:vyuzitiJinymSubjektem
n13:A
n18:organizacniJednotka
23520