This HTML5 document contains 35 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23510%2F13%3A43920243%21RIV14-MSM-23510___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23510%2F13%3A43920243%21RIV14-MSM-23510___
rdf:type
n3:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek hodnotí potenciál geoparků pro regionální marketing a rozvoj geoturismu. Prezentujeme otázky současného stavu a plánu rozvoje geoparků v ČR. Minivýzkum ukázal, že geopraky ČR zatím nejsou veřejnosti známé. Závěrečná část komentuje marketingovu strategii geoparku GeoLoci. Příspěvek hodnotí potenciál geoparků pro regionální marketing a rozvoj geoturismu. Prezentujeme otázky současného stavu a plánu rozvoje geoparků v ČR. Minivýzkum ukázal, že geopraky ČR zatím nejsou veřejnosti známé. Závěrečná část komentuje marketingovu strategii geoparku GeoLoci. This paper evaluates the potential of geoparks for the regional marketing and geotourism development. We present qustions about the current state and development plan of geoparks in the Czech Republic. Small research demonstrates that geoparks project isn't commonly known among general public in the Czech Republic. Final part of the paper comments marketing strategy of the National Geopark GeoLoci.
dcterms:title
Geoparky - nová platforma regionálního marketingu Geoparks - a new platform of the regional marketing Geoparky - nová platforma regionálního marketingu
skos:prefLabel
Geoparky - nová platforma regionálního marketingu Geoparky - nová platforma regionálního marketingu Geoparks - a new platform of the regional marketing
skos:notation
RIV/49777513:23510/13:43920243!RIV14-MSM-23510___
n3:predkladatel
n11:orjk%3A23510
n4:aktivita
n5:V
n4:aktivity
V
n4:dodaniDat
n8:2014
n4:domaciTvurceVysledku
n13:1262122
n4:druhVysledku
n16:O
n4:duvernostUdaju
n12:S
n4:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
76546
n4:idVysledku
RIV/49777513:23510/13:43920243
n4:jazykVysledku
n15:cze
n4:klicovaSlova
GeoLoci; geotourism; geopark; regional marketing
n4:klicoveSlovo
n14:geopark n14:GeoLoci n14:geotourism n14:regional%20marketing
n4:kontrolniKodProRIV
[C1859D773D53]
n4:obor
n9:AE
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n8:2013
n4:tvurceVysledku
Kopp, Jan
n10:organizacniJednotka
23510