This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23510%2F10%3A00504106%21RIV11-MMR-23510___/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23510%2F10%3A00504106%21RIV11-MMR-23510___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
Městský marketing získal v posledních letech na výzkumu jak v teorii, tak i společenské praxi. Příspěvek se zabývá kritickou analýzou aplikace poznatků podnikového marketingu v podmínkách měst. Poukazuje na některá přehnaná očekávání a mýty, které jsou s ním spojená. Autor dochází k závěru, že ačkoliv je městský marketing stále významnějším koncepčním přístupem řešení problémů měst, nejedná se o přístup, který by byl schopen zcela nahradit dosavadní přístupy, snažící se řešit problémy měst. Je spíše jejich vhodným doplňkem, přestože oblastí, kde je možné marketingových přístupů využít, stále přibývá. City marketing has obtained an importance not only in a theory, but also in a social practice during last couple of years. The paper deals with a definition of city marketing and also its selected specific characteristics. It analyses beginnings of town marketing in the Czech Republic. The author have come to the conclusion that although city marketing has been more and more important strategy of the municipal policy, it is not an instrument which would be able to substitute absolutely up to present approaches that have tried to solve towns´ problems. Although there have been more and more fields of possible use of the marketing approaches, it still works as a suitable addition. Městský marketing získal v posledních letech na výzkumu jak v teorii, tak i společenské praxi. Příspěvek se zabývá kritickou analýzou aplikace poznatků podnikového marketingu v podmínkách měst. Poukazuje na některá přehnaná očekávání a mýty, které jsou s ním spojená. Autor dochází k závěru, že ačkoliv je městský marketing stále významnějším koncepčním přístupem řešení problémů měst, nejedná se o přístup, který by byl schopen zcela nahradit dosavadní přístupy, snažící se řešit problémy měst. Je spíše jejich vhodným doplňkem, přestože oblastí, kde je možné marketingových přístupů využít, stále přibývá.
dcterms:title
Aplikace městského marketingu v praxi: vývoj, očekávání, realita (kritický pohled) Use of city marketing in a practice: evolution, expectations, reality (a critical view) Aplikace městského marketingu v praxi: vývoj, očekávání, realita (kritický pohled)
skos:prefLabel
Aplikace městského marketingu v praxi: vývoj, očekávání, realita (kritický pohled) Use of city marketing in a practice: evolution, expectations, reality (a critical view) Aplikace městského marketingu v praxi: vývoj, očekávání, realita (kritický pohled)
skos:notation
RIV/49777513:23510/10:00504106!RIV11-MMR-23510___
n3:aktivita
n15:S n15:P
n3:aktivity
P(WD-19-07-1), S
n3:cisloPeriodika
4
n3:dodaniDat
n4:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n11:5598931
n3:druhVysledku
n12:J
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n6:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
247267
n3:idVysledku
RIV/49777513:23510/10:00504106
n3:jazykVysledku
n7:cze
n3:klicovaSlova
city marketing; city marketing specifics; problems of a practical application
n3:klicoveSlovo
n9:city%20marketing%20specifics n9:problems%20of%20a%20practical%20application n9:city%20marketing
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[3F505E4B7D05]
n3:nazevZdroje
E + M. Ekonomie a Management
n3:obor
n16:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n17:WD-19-07-1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2010
n3:svazekPeriodika
13
n3:tvurceVysledku
Ježek, Jiří
s:issn
1212-3609
s:numberOfPages
12
n10:organizacniJednotka
23510