This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23510%2F10%3A00503672%21RIV11-MSM-23510___/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23510%2F10%3A00503672%21RIV11-MSM-23510___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
V předloženém příspěvku jsou prezentovány a diskutovány výsledky Delphi šetření, které bylo zaměřeno na identifikaci budoucích trendů využití e-learningu v malých a středních podnicích. Identifikované budoucí trendy jednoznačně ukazují primární využití e-learningu pro rozvoj a vzdělávání pracovníků v malých a středních podnicích. Zároveň také naznačují cesty a možnosti využití e-learningu tak, aby byl plně využit potenciál, který nabízí. The paper presents and discusses the results of the Delphi study aimed at the prediction of future trends of e-learning in small and medium enterprises. The identified trends demonstrate key role of e-learning for employee training and development. They also indicate posibillities and ways how to use e-learning to realise its full potential. V předloženém příspěvku jsou prezentovány a diskutovány výsledky Delphi šetření, které bylo zaměřeno na identifikaci budoucích trendů využití e-learningu v malých a středních podnicích. Identifikované budoucí trendy jednoznačně ukazují primární využití e-learningu pro rozvoj a vzdělávání pracovníků v malých a středních podnicích. Zároveň také naznačují cesty a možnosti využití e-learningu tak, aby byl plně využit potenciál, který nabízí.
dcterms:title
PREDICTION OF E-LEARNING AS A POSSIBLE TOOL FOR DEVELOPING HUMAN RESOURCES IN SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES Predikce využití e-learningu jako možného nástroje rozvoje lidských zdrojů v malých a středních podnicích Predikce využití e-learningu jako možného nástroje rozvoje lidských zdrojů v malých a středních podnicích
skos:prefLabel
Predikce využití e-learningu jako možného nástroje rozvoje lidských zdrojů v malých a středních podnicích Predikce využití e-learningu jako možného nástroje rozvoje lidských zdrojů v malých a středních podnicích PREDICTION OF E-LEARNING AS A POSSIBLE TOOL FOR DEVELOPING HUMAN RESOURCES IN SMALL AND MEDIUM ENTERPRISES
skos:notation
RIV/49777513:23510/10:00503672!RIV11-MSM-23510___
n3:aktivita
n13:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
3
n3:dodaniDat
n8:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n10:5314577
n3:druhVysledku
n15:J
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
281113
n3:idVysledku
RIV/49777513:23510/10:00503672
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
e-learning; human resources; small and medium enterprises; Delphi study
n3:klicoveSlovo
n4:e-learning n4:small%20and%20medium%20enterprises n4:Delphi%20study n4:human%20resources
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[564970024043]
n3:nazevZdroje
Media4u Magazine
n3:obor
n17:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2010
n3:svazekPeriodika
7
n3:tvurceVysledku
Egerová, Dana
s:issn
1214-9187
s:numberOfPages
5
n14:organizacniJednotka
23510