This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23510%2F09%3A00501514%21RIV13-MSM-23510___/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23510%2F09%3A00501514%21RIV13-MSM-23510___
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Autor se v článku zabývá možnostmi a realitou využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních. Teorie stále častěji zmiňuje výraznější podíl přímých distribučních cest v odvětví cestovního ruchu v důsledku intenzivnějšího využívání moderních technologií, zejména internetu. Příspěvek se zabývá využíváním nástrojů internetového marketingu, zejména PPC reklamy ubytovacími zařízeními. Na základě série výzkumů menšího rozsahu se autor snaží zachytit procesy podpory přímých distribučních cest, které využívají internetu, u ubytovacích zařízení v západních Čechách. Výsledky výzkumů nenaznačují výraznou podporu takových distribučních cest. In the article, the author is concerned with the possibilities and the reality of using PPC advertisement in accommodation companies. The theory more and more often mentions increasing share of direct distribution channels in the tourism sector as consequence of intensified use of modern technology, especially of the internet. This contribution addresses the use of internet marketing instruments, above all with PPC advertisement of accommodation companies. The author tries with help of a series of small-sizes researches at accommodation companies in Western Bohemia to realize the support processes for direct distribution channels which use internet. The results don't indicate a strong support of such distribution channels. Autor se v článku zabývá možnostmi a realitou využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních. Teorie stále častěji zmiňuje výraznější podíl přímých distribučních cest v odvětví cestovního ruchu v důsledku intenzivnějšího využívání moderních technologií, zejména internetu. Příspěvek se zabývá využíváním nástrojů internetového marketingu, zejména PPC reklamy ubytovacími zařízeními. Na základě série výzkumů menšího rozsahu se autor snaží zachytit procesy podpory přímých distribučních cest, které využívají internetu, u ubytovacích zařízení v západních Čechách. Výsledky výzkumů nenaznačují výraznou podporu takových distribučních cest.
dcterms:title
Využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních PPC Advertisment - Use in Accomodation Sector Využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních
skos:prefLabel
PPC Advertisment - Use in Accomodation Sector Využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních Využívání PPC reklamy v ubytovacích zařízeních
skos:notation
RIV/49777513:23510/09:00501514!RIV13-MSM-23510___
n3:aktivita
n9:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n6:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n4:3333132
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n5:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
351074
n3:idVysledku
RIV/49777513:23510/09:00501514
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
tourist; tourism; technology; PPC advertisement; Internet
n3:klicoveSlovo
n10:Internet n10:PPC%20advertisement n10:tourism n10:tourist n10:technology
n3:kontrolniKodProRIV
[522EAD22556D]
n3:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n3:mistoVydani
Hradec Králové
n3:nazevZdroje
Hradecké ekonomické dny 2009
n3:obor
n14:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2009
n3:tvurceVysledku
Tlučhoř, Jan
n3:typAkce
n12:EUR
n3:wos
000310659200051
n3:zahajeniAkce
2009-02-03+01:00
s:numberOfPages
5
n17:hasPublisher
Gaudeamus
n18:isbn
978-80-7041-227-5
n11:organizacniJednotka
23510