This HTML5 document contains 39 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23510%2F06%3A00000008%21RIV08-MMR-23510___/
n10https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23510%2F06%3A00000008%21RIV08-MMR-23510___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Současná komunální praxe se vyznačuje velkou obsahovou heterogenitou pojmu městský marketing. Vedle sebe existují rozdílné přístupy jednání a také odlišné organizační modely městského marketingu. Zavádět marketing do oblasti správy a rozvoje města, jak ukazují zkušenosti z České republiky, není nijak jednoduchou záležitost. Jedná se o dlouhodobý proces, během něhož se realizátoři potýkají s řadou překážek a problémů. K nejčastěji uváděným problémům patří rozdílné chápání marketingu města různými aktéry rozvoje města, nezájem a malá angažovanost jednotlivých skupin aktérů a nedostatek finančních prostředků ve fázi nastartov The current municipal practice can be characterised by significant heterogeneity of the notion of the town marketing. Different ways of operation and different organisation models of the town marketing exist next to one another. The introduction of marketing into the field of the administration and development of a town is not always simple, as the experience from the Czech Republic shows. It is a long term process during which the implementors have to deal with a number of problems and obstacles. Different perception of the town marketing by different facilitators of the town development, lack of interest and low level of involvement of various groups of facilitators and lack of funds at the beginning stage of the process of the marketing introduction belong to the most frequently quoted problems. Současná komunální praxe se vyznačuje velkou obsahovou heterogenitou pojmu městský marketing. Vedle sebe existují rozdílné přístupy jednání a také odlišné organizační modely městského marketingu. Zavádět marketing do oblasti správy a rozvoje města, jak ukazují zkušenosti z České republiky, není nijak jednoduchou záležitost. Jedná se o dlouhodobý proces, během něhož se realizátoři potýkají s řadou překážek a problémů. K nejčastěji uváděným problémům patří rozdílné chápání marketingu města různými aktéry rozvoje města, nezájem a malá angažovanost jednotlivých skupin aktérů a nedostatek finančních prostředků ve fázi nastartov
dcterms:title
Marketing of towns in Czech Republic Marketing měst a obcí v České republice Marketing gmin i miast w Republice Czeskiej
skos:prefLabel
Marketing gmin i miast w Republice Czeskiej Marketing of towns in Czech Republic Marketing měst a obcí v České republice
skos:notation
RIV/49777513:23510/06:00000008!RIV08-MMR-23510___
n3:strany
225-231
n3:aktivita
n15:P
n3:aktivity
P(WB-22-05)
n3:dodaniDat
n6:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n14:5598931
n3:druhVysledku
n17:D
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
484206
n3:idVysledku
RIV/49777513:23510/06:00000008
n3:jazykVysledku
n16:pol
n3:klicovaSlova
marketing of town; Czech Republic
n3:klicoveSlovo
n4:marketing%20of%20town n4:Czech%20Republic
n3:kontrolniKodProRIV
[8E396216354C]
n3:mistoVydani
Opole
n3:nazevZdroje
Politika zrównowazonego rozwoju oraz Instrumenty zarzadzania miastem
n3:obor
n20:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n9:WB-22-05
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2006
n3:tvurceVysledku
Ježek, Jiří
s:numberOfPages
7
n8:hasPublisher
Uniwersytet Opolski
n10:isbn
83-7395-188-1
n19:organizacniJednotka
23510