This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n21http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n3http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23510%2F06%3A00000007%21RIV08-MMR-23510___/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23510%2F06%3A00000007%21RIV08-MMR-23510___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Současná komunální praxe se vyznačuje velkou obsahovou heterogenitou pojmu městský marketing. Vedle sebe existují rozdílné přístupy jednání a také odlišné organizační modely městského marketingu. Zavádět marketing do oblasti správy a rozvoje města, jak ukazují zkušenosti z České republiky, není nijak jednoduchou záležitost. Jedná se o dlouhodobý proces, během něhož se realizátoři potýkají s řadou překážek a problémů. K nejčastěji uváděným problémům patří rozdílné chápání marketingu města různými aktéry rozvoje města, nezájem a malá angažovanost jednotlivých skupin aktérů a nedostatek finančních prostředků ve fázi nastartov The current municipal practice can be characterised by significant heterogeneity of the notion of the town marketing. Different ways of operation and different organisation models of the town marketing exist next to one another. The introduction of marketing into the field of the administration and development of a town is not always simple, as the experience from the Czech Republic shows. It is a long term process during which the implementors have to deal with a number of problems and obstacles. Different perception of the town marketing by different facilitators of the town development, lack of interest and low level of involvement of various groups of facilitators and lack of funds at the beginning stage of the process of the marketing introduction belong to the most frequently quoted problems. Současná komunální praxe se vyznačuje velkou obsahovou heterogenitou pojmu městský marketing. Vedle sebe existují rozdílné přístupy jednání a také odlišné organizační modely městského marketingu. Zavádět marketing do oblasti správy a rozvoje města, jak ukazují zkušenosti z České republiky, není nijak jednoduchou záležitost. Jedná se o dlouhodobý proces, během něhož se realizátoři potýkají s řadou překážek a problémů. K nejčastěji uváděným problémům patří rozdílné chápání marketingu města různými aktéry rozvoje města, nezájem a malá angažovanost jednotlivých skupin aktérů a nedostatek finančních prostředků ve fázi nastartov
dcterms:title
Marketingové aktivity obcí a měst v západních a jižních Čechách Marketingové aktivity obcí a měst v západních a jižních Čechách Marketing activities of the municipalities in West and South Bohemia
skos:prefLabel
Marketing activities of the municipalities in West and South Bohemia Marketingové aktivity obcí a měst v západních a jižních Čechách Marketingové aktivity obcí a měst v západních a jižních Čechách
skos:notation
RIV/49777513:23510/06:00000007!RIV08-MMR-23510___
n4:strany
97-101
n4:aktivita
n15:P
n4:aktivity
P(WB-22-05)
n4:dodaniDat
n8:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n14:5598931
n4:druhVysledku
n13:D
n4:duvernostUdaju
n18:S
n4:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
484223
n4:idVysledku
RIV/49777513:23510/06:00000007
n4:jazykVysledku
n19:cze
n4:klicovaSlova
town marketing; local development; Czech Republic
n4:klicoveSlovo
n6:town%20marketing n6:local%20development n6:Czech%20Republic
n4:kontrolniKodProRIV
[E2DE44CBA1C7]
n4:mistoKonaniAkce
Brno
n4:mistoVydani
Brno
n4:nazevZdroje
Současné problémy rozvoje regionů a přístup veřejné správy k jejich řešení
n4:obor
n16:AE
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
2
n4:projekt
n17:WB-22-05
n4:rokUplatneniVysledku
n8:2006
n4:tvurceVysledku
Ježek, Jiří Ježková, Renáta
n4:typAkce
n11:EUR
n4:zahajeniAkce
2006-01-01+01:00
s:numberOfPages
5
n21:hasPublisher
Masarykova univerzita
n20:isbn
80-210-4148-X
n3:organizacniJednotka
23510