This HTML5 document contains 40 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23420%2F14%3A43924248%21RIV15-MSM-23420___/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23420%2F14%3A43924248%21RIV15-MSM-23420___
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://www.kteiv.upol.cz/tvv_web/
dcterms:description
Autor se v článku zabývá současnými možnostmi v prototypingu, zejména v oblasti školství a vzdělávání. Aktuální rychlý vývoj techniky a technologií umožnil přizpůsobit velká a drahá zařízení pro vytváření 3D modelů pro použití v domácnosti či ve školství. Učitelé a vzdělávací instituce na tyto trendy rychle reagují a připravují nebo již realizují implementaci těchto technologií do výuky. Tato nová nezmapovaná oblast přináší další možnosti pedagogického výzkumu, a to zejména v oblasti technické tvořivosti a kreativity. he author deals with current possibilities in prototyping, especially in education and training. Actual rapid development of techniques and technologies allows the adaptation of large and expensive equipment to create 3D models for use at home or at school. Teachers and educational institutions quickly react to these trends and prepare or have already implemented this technology in their teaching. This new uncharted area opens up next possibilities of the educational research, especially in the field of technical creativity. Autor se v článku zabývá současnými možnostmi v prototypingu, zejména v oblasti školství a vzdělávání. Aktuální rychlý vývoj techniky a technologií umožnil přizpůsobit velká a drahá zařízení pro vytváření 3D modelů pro použití v domácnosti či ve školství. Učitelé a vzdělávací instituce na tyto trendy rychle reagují a připravují nebo již realizují implementaci těchto technologií do výuky. Tato nová nezmapovaná oblast přináší další možnosti pedagogického výzkumu, a to zejména v oblasti technické tvořivosti a kreativity.
dcterms:title
3D tisk v přípravě budoucích učitelů 3D tisk v přípravě budoucích učitelů 3D printing in the preparing of future teachers
skos:prefLabel
3D printing in the preparing of future teachers 3D tisk v přípravě budoucích učitelů 3D tisk v přípravě budoucích učitelů
skos:notation
RIV/49777513:23420/14:43924248!RIV15-MSM-23420___
n3:aktivita
n12:S
n3:aktivity
S
n3:cisloPeriodika
2014
n3:dodaniDat
n4:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n10:8466157
n3:druhVysledku
n9:J
n3:duvernostUdaju
n7:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
58253
n3:idVysledku
RIV/49777513:23420/14:43924248
n3:jazykVysledku
n15:cze
n3:klicovaSlova
technical creativity; prototyping; 3D printing
n3:klicoveSlovo
n11:prototyping n11:3D%20printing n11:technical%20creativity
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[4CFA6A37C1CC]
n3:nazevZdroje
Trendy ve vzdělávání
n3:obor
n13:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2014
n3:svazekPeriodika
Neuveden
n3:tvurceVysledku
Krotký, Jan
s:issn
1805-8949
s:numberOfPages
4
n17:organizacniJednotka
23420