This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n3http://localhost/temp/predkladatel/
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14https://schema.org/
shttp://schema.org/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43924276%21RIV15-GA0-23420___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43924276%21RIV15-GA0-23420___
rdf:type
n9:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The monograph %22The use of audiovisual message in media education%22 is an overview study that analyzes both current development of audiovisual and film education, and especially methodical look at the structure and some approaches to the analysis and evaluation of film and audio-visual message in media education. In the last part of the publication is summarized the use of graphic organizers to analyse and redesign of audiovisual messages with clearly structured options and characteristics of previzualization forms of audio-visuals. Overall, this book offers a methodological and theoretical basis for creative activities of the student by means of analysing some practice questions and evaluation criteria of designing storyboards. There is also introduced an original methodology of experimental research focused on applying concept mapping and storyboarding software for analysis and redesign of audio-visual messages in media education. Monografie %22Využití audiovizuálního sdělení v mediální výchově%22 je přehledovou studií, která analyzuje jak současný vývoj filmové a audiovizuální výchovy, tak především metodický pohled na strukturu a vybrané přístupy k analýze a hodnocení filmu a audiovizuálního sdělení v mediální výchově. Poslední část publikace shrnuje použití grafických organizátorů k analýze a redesignu audiovizuálních sdělení a přehledně strukturuje možnosti a charakteristiky forem previzualizace audiovizuálních sdělení. Celkově tato publikace nabízí především metodicko-teoretický základ pro tvůrčí činnosti studenta prostřednictvím rozboru vybraných otázek praxe a hodnotících kritérií pro tvorbu storyboardů. Je zde také představena originální metodika experimentálního výzkumu, která využívá software pro pojmové mapování a tvorbu storyboardů pro analýzu a redesign audiovizuálních sdělení v mediální výchově. Monografie %22Využití audiovizuálního sdělení v mediální výchově%22 je přehledovou studií, která analyzuje jak současný vývoj filmové a audiovizuální výchovy, tak především metodický pohled na strukturu a vybrané přístupy k analýze a hodnocení filmu a audiovizuálního sdělení v mediální výchově. Poslední část publikace shrnuje použití grafických organizátorů k analýze a redesignu audiovizuálních sdělení a přehledně strukturuje možnosti a charakteristiky forem previzualizace audiovizuálních sdělení. Celkově tato publikace nabízí především metodicko-teoretický základ pro tvůrčí činnosti studenta prostřednictvím rozboru vybraných otázek praxe a hodnotících kritérií pro tvorbu storyboardů. Je zde také představena originální metodika experimentálního výzkumu, která využívá software pro pojmové mapování a tvorbu storyboardů pro analýzu a redesign audiovizuálních sdělení v mediální výchově.
dcterms:title
Využití audiovizuálního sdělení v mediální výchově The use of audiovisual message in media education Využití audiovizuálního sdělení v mediální výchově
skos:prefLabel
Využití audiovizuálního sdělení v mediální výchově The use of audiovisual message in media education Využití audiovizuálního sdělení v mediální výchově
skos:notation
RIV/49777513:23420/12:43924276!RIV15-GA0-23420___
n6:aktivita
n16:P
n6:aktivity
P(GA406/09/0945)
n6:dodaniDat
n11:2015
n6:domaciTvurceVysledku
n20:6160964 n20:1265490
n6:druhVysledku
n19:B
n6:duvernostUdaju
n12:S
n6:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n6:idSjednocenehoVysledku
179450
n6:idVysledku
RIV/49777513:23420/12:43924276
n6:jazykVysledku
n10:cze
n6:klicovaSlova
storyboard; concept mapping software; audiovisual message; redesign; deconstruction; methodology; media education
n6:klicoveSlovo
n8:deconstruction n8:storyboard n8:concept%20mapping%20software n8:audiovisual%20message n8:methodology n8:redesign n8:media%20education
n6:kontrolniKodProRIV
[3E0FFE911F1A]
n6:mistoVydani
Plzeň
n6:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n6:nazevZdroje
Využití audiovizuálního sdělení v mediální výchově
n6:obor
n13:AM
n6:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n6:pocetStranKnihy
73
n6:pocetTvurcuVysledku
2
n6:projekt
n7:GA406%2F09%2F0945
n6:rokUplatneniVysledku
n11:2012
n6:tvurceVysledku
Mašek, Jan Zikmundová, Vladimíra
s:numberOfPages
73
n17:hasPublisher
Západočeská univerzita v Plzni
n14:isbn
978-80-261-0090-4
n3:organizacniJednotka
23420