This HTML5 document contains 34 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43916813%21RIV13-MSM-23420___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43916813%21RIV13-MSM-23420___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
This article describes stimulation students through the new teaching aids. One of the variants is interactive textbooks and usage as 1:1 computing using a tablet PC. Other finding indicates that teachers have a positive attitude to the use of interactive textbooks. The second variation is the activation using SMART Response devices and several methods for its use. Tento článek popisuje možnosti aktivizace studentů především prostřednictvím nových didaktických pomůcek. Jedna z variant jsou interaktivní učebnice a s uvedenou možností nasazení jako 1:1 computing s využitím tablet PC. Dle dalšího zjištění zaujímají učitelé pozitivní postoj k využívání interaktivních učebnic. Druhou variantu zde uvádím aktivizaci pomocí zařízení SMART Response a několik způsobů využití. Tento článek popisuje možnosti aktivizace studentů především prostřednictvím nových didaktických pomůcek. Jedna z variant jsou interaktivní učebnice a s uvedenou možností nasazení jako 1:1 computing s využitím tablet PC. Dle dalšího zjištění zaujímají učitelé pozitivní postoj k využívání interaktivních učebnic. Druhou variantu zde uvádím aktivizaci pomocí zařízení SMART Response a několik způsobů využití.
dcterms:title
Possibilities for teachers in the use of interactive teaching resources Východiska používání interaktivních didaktických prostředků učiteli Východiska používání interaktivních didaktických prostředků učiteli
skos:prefLabel
Východiska používání interaktivních didaktických prostředků učiteli Possibilities for teachers in the use of interactive teaching resources Východiska používání interaktivních didaktických prostředků učiteli
skos:notation
RIV/49777513:23420/12:43916813!RIV13-MSM-23420___
n7:predkladatel
n11:orjk%3A23420
n3:aktivita
n12:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n6:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n16:4350391
n3:druhVysledku
n10:O
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
178807
n3:idVysledku
RIV/49777513:23420/12:43916813
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
stimulate students; SMART Response; interactive textbook
n3:klicoveSlovo
n8:interactive%20textbook n8:SMART%20Response n8:stimulate%20students
n3:kontrolniKodProRIV
[45E9B158BBE4]
n3:obor
n5:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2012
n3:tvurceVysledku
Simbartl, Petr
n17:organizacniJednotka
23420