This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43897294%21RIV12-MSM-23420___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n10http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23420%2F11%3A43897294%21RIV12-MSM-23420___
rdf:type
skos:Concept n13:Vysledek
dcterms:description
Případové studie byly zaměřeny na zkoumání role učitele výtvarné výchovy jako konstruktéra kurikula. Byly uskutečněny dvě standardní případové studie. Pozornost byla věnována funkcím kurikula na úrovni cílů a obsahu výtvarné výchovy v kontextu konceptové analýzy a historie tohoto školního předmětu. Byly zkoumány funkce kurikula v přípravě na hodiny výtvarné výchovy a při konstrukci a řízení výuky. Získané závěry vztažené ke kurikulárním procesům vypovídají o oslabených vztazích mezi projektovaným a realizovaným kurikulem způsobem, který je specifický pro tento předmět. The case studies aimed at investigating the role of art education teacher as curriculum designer. Two standard case studies were conducted. Attention was paid to functions of the curriculum at the level of aims and content of art education in the context of concept analysis and history of this school subject. Curriculum functions in art education planning processes and in instructional design and management were explored. The concluding assumption for curricular processes in art education derived from this observation refers to loose relationship between the projected and realised curriculum in the way which is specific for this subject. Případové studie byly zaměřeny na zkoumání role učitele výtvarné výchovy jako konstruktéra kurikula. Byly uskutečněny dvě standardní případové studie. Pozornost byla věnována funkcím kurikula na úrovni cílů a obsahu výtvarné výchovy v kontextu konceptové analýzy a historie tohoto školního předmětu. Byly zkoumány funkce kurikula v přípravě na hodiny výtvarné výchovy a při konstrukci a řízení výuky. Získané závěry vztažené ke kurikulárním procesům vypovídají o oslabených vztazích mezi projektovaným a realizovaným kurikulem způsobem, který je specifický pro tento předmět.
dcterms:title
Případové studie: Výtvarná výchova a kurikulární reforma - změna, nebo pokračování tradice oboru? The case studies: Art education and curricular reform - change or continuation of field tradition? Případové studie: Výtvarná výchova a kurikulární reforma - změna, nebo pokračování tradice oboru?
skos:prefLabel
Případové studie: Výtvarná výchova a kurikulární reforma - změna, nebo pokračování tradice oboru? Případové studie: Výtvarná výchova a kurikulární reforma - změna, nebo pokračování tradice oboru? The case studies: Art education and curricular reform - change or continuation of field tradition?
skos:notation
RIV/49777513:23420/11:43897294!RIV12-MSM-23420___
n13:predkladatel
n14:orjk%3A23420
n3:aktivita
n18:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n12:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n11:9433864 n11:8238154
n3:druhVysledku
n6:C
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
223511
n3:idVysledku
RIV/49777513:23420/11:43897294
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
realised curriculum; projected curriculum; art education; curriculum; case study
n3:klicoveSlovo
n5:curriculum n5:projected%20curriculum n5:case%20study n5:realised%20curriculum n5:art%20education
n3:kontrolniKodProRIV
[280D21DFBAB6]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
;
n3:nazevZdroje
Kurikulární reforma na gymnáziích : případové studie tvorby kurikula
n3:obor
n20:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetStranKnihy
303
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2011
n3:tvurceVysledku
Lukavský, Jindřich Slavík, Jan
s:numberOfPages
38
n10:hasPublisher
Výzkumný ústav pedagogický v Praze
n9:isbn
978-80-87000-78-6
n7:organizacniJednotka
23420