This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n6http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23420%2F10%3A43897247%21RIV12-MSM-23420___/
n8http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23420%2F10%3A43897247%21RIV12-MSM-23420___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Stať je zaměřena na součinnost pedagogické teorie a učitelské praxe s cílem zvyšovat kvalitu výuky prostřednictvím její analytické reflexe. Text se zabývá původní metodou reflexe výuky nazvanou konceptová analýza. Konceptová analýza je metodický nástroj pro reflexi a evaluaci výuky. Je založena na zkoumání didaktické transformace obsahu v edukačním procesu a je zaměřena na tvořivý přístup a činnostní učení ve výuce. Výklad se opírá o poznatky z výzkumu (2009-2010) stavu didaktických dovedností a didaktických znalostí obsahu studentů učitelství výtvarné výchovy v průběhu jejich pedagogické přípravy. Stať je zaměřena na součinnost pedagogické teorie a učitelské praxe s cílem zvyšovat kvalitu výuky prostřednictvím její analytické reflexe. Text se zabývá původní metodou reflexe výuky nazvanou konceptová analýza. Konceptová analýza je metodický nástroj pro reflexi a evaluaci výuky. Je založena na zkoumání didaktické transformace obsahu v edukačním procesu a je zaměřena na tvořivý přístup a činnostní učení ve výuce. Výklad se opírá o poznatky z výzkumu (2009-2010) stavu didaktických dovedností a didaktických znalostí obsahu studentů učitelství výtvarné výchovy v průběhu jejich pedagogické přípravy. The paper focuses on zhe linking pedagogical therory to teaching practice with the aim to improve quality of education through its analytic reflection by teachers or student teachers. The text deals with the original method of didactic reflection - concept analysis. Concept analysis is charactirized as a methodical instrument for reflection and evaluation of the instruction. It si based od investigation of didactic content transformation in educaninonal processes and it is oriented tu creative approachand experiental learning in the instruction. The explanation uses the results of reseach (2009-2010)on the state of didactic skills and pedagogical cocntent knowledge of art education tesachers during their didactic education teachers during their didactic training.
dcterms:title
Konceptová analýza výuky: didaktické poznatky z výzkumu reflexí studentů učitelství výtvarné výchovy Konceptová analýza výuky: didaktické poznatky z výzkumu reflexí studentů učitelství výtvarné výchovy The conceptual Analysis of the Instrucional Process: Research Findings od Students' Teacher Reflections in Art Education
skos:prefLabel
The conceptual Analysis of the Instrucional Process: Research Findings od Students' Teacher Reflections in Art Education Konceptová analýza výuky: didaktické poznatky z výzkumu reflexí studentů učitelství výtvarné výchovy Konceptová analýza výuky: didaktické poznatky z výzkumu reflexí studentů učitelství výtvarné výchovy
skos:notation
RIV/49777513:23420/10:43897247!RIV12-MSM-23420___
n3:aktivita
n10:V
n3:aktivity
V
n3:cisloPeriodika
4
n3:dodaniDat
n8:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n6:9433864 n6:8238154
n3:druhVysledku
n16:J
n3:duvernostUdaju
n4:S
n3:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
266900
n3:idVysledku
RIV/49777513:23420/10:43897247
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
concept analysis; pedagogical content knowledge; reflective practice; classroom observation; instructional quality
n3:klicoveSlovo
n5:classroom%20observation n5:pedagogical%20content%20knowledge n5:reflective%20practice n5:instructional%20quality n5:concept%20analysis
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[059C6426FB74]
n3:nazevZdroje
Pedagogická orientace
n3:obor
n13:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n8:2010
n3:svazekPeriodika
20
n3:tvurceVysledku
Lukavský, Jindřich Hajdušková, Lucie Slavík, Jan
s:issn
1211-4669
s:numberOfPages
23
n14:organizacniJednotka
23420