This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23420%2F09%3A43896872%21RIV12-MSM-23420___/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23420%2F09%3A43896872%21RIV12-MSM-23420___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Kapitola v knize pojednává o soudobém stavu pedagogiky umění a systému uměleckého vzdělávání v Německu. Autorka se věnuje deskripcí německého systému uměleckého vzdělávání, konkrétně pak otázkám: suverenity a svrchovanosti jednotlivých spolkových zemí Německa, vzdělávacímu standardu, pojetí žákovských kompetencí, na příkladu Rámcového vzdělávacího plánu sekundárního stupně I spolkové země Berlín pro předmět Výtvarné umění na škole hlavní, reální, obecné a gymnáziu zachycuje vzdělávací cíle a obsahy tohoto kurikulárního dokumentu. V závěru kapitoly pak je provedena komparace základních pojmů učebních plánů výtvarného oboru spolkových zemí Berlín, Bavorsko a Sasko. Kapitola v knize pojednává o soudobém stavu pedagogiky umění a systému uměleckého vzdělávání v Německu. Autorka se věnuje deskripcí německého systému uměleckého vzdělávání, konkrétně pak otázkám: suverenity a svrchovanosti jednotlivých spolkových zemí Německa, vzdělávacímu standardu, pojetí žákovských kompetencí, na příkladu Rámcového vzdělávacího plánu sekundárního stupně I spolkové země Berlín pro předmět Výtvarné umění na škole hlavní, reální, obecné a gymnáziu zachycuje vzdělávací cíle a obsahy tohoto kurikulárního dokumentu. V závěru kapitoly pak je provedena komparace základních pojmů učebních plánů výtvarného oboru spolkových zemí Berlín, Bavorsko a Sasko. The chapter in the book deals about current state of art pedagogy and art educational system in Germany. The author devotes herself to describing the German system of art education, specifically the questions of: sovereignty of individual German lands, educational standard, comprehension of students` competencies, on the example of Educational Framework Plan of Secondary Level I of German land Berlin identifies educational goals and contents of this curricular document. Finally at the end of the chapter comparison of basic art educational terms of curricular documents of German lands: Berlin, Bavarian, Saxony is realized.
dcterms:title
Suverenita a svrchovanost jednotlivých spolkových zemí Německa v oblasti školství Sovereignty of individual German lands in the area of education Suverenita a svrchovanost jednotlivých spolkových zemí Německa v oblasti školství
skos:prefLabel
Suverenita a svrchovanost jednotlivých spolkových zemí Německa v oblasti školství Suverenita a svrchovanost jednotlivých spolkových zemí Německa v oblasti školství Sovereignty of individual German lands in the area of education
skos:notation
RIV/49777513:23420/09:43896872!RIV12-MSM-23420___
n3:aktivita
n5:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n9:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n17:8977402
n3:druhVysledku
n13:C
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
344858
n3:idVysledku
RIV/49777513:23420/09:43896872
n3:jazykVysledku
n16:cze
n3:klicovaSlova
curriculum; educational contents and goals; German system of art pedagogy; description; comparative art pedagogy
n3:klicoveSlovo
n4:German%20system%20of%20art%20pedagogy n4:curriculum n4:comparative%20art%20pedagogy n4:description n4:educational%20contents%20and%20goals
n3:kontrolniKodProRIV
[5496023BCBE6]
n3:mistoVydani
Bratislava
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Neuveden
n3:nazevZdroje
Výtvarná výchova v systéme všeobecného vzdelávania
n3:obor
n19:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetStranKnihy
313
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2009
n3:tvurceVysledku
Uhl Skřivanová, Věra
s:numberOfPages
22
n15:hasPublisher
Linwe/Kraft
n12:isbn
978-80-970214-1-2
n10:organizacniJednotka
23420