This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n4https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23420%2F08%3A00503912%21RIV11-MSM-23420___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23420%2F08%3A00503912%21RIV11-MSM-23420___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Tato kapitola pojednává o nové koncepci státních závěrečných zkoušek v rámci zkvalitňování pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů 2. stupně ZŠ a SŠ v současných změnách pedagogické praxe. V úvodní části se věnujeme historickým, srovnávacím a společenským východiskům ovlivňující změny státních zkoušek v učitelské přípravě. V další části jsou řešeny různé přístupy k strukturaci profesních kompetencí učitele v kontextu pregraduální přípravy budoucích učitelů. Dále uvádíme závěry empirických šetření, které byly zaměřeny na analýzu koncepce státních zkoušek na vybraných vysokých školách a na postoje studentů k průběhu a obsahu státních zkoušek. V závěrečné části kapitoly diskutujeme hlavní problémy týkající se koncepce a standardů státních zkoušek v přípravě budoucích učitelů. Tato kapitola pojednává o nové koncepci státních závěrečných zkoušek v rámci zkvalitňování pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů 2. stupně ZŠ a SŠ v současných změnách pedagogické praxe. V úvodní části se věnujeme historickým, srovnávacím a společenským východiskům ovlivňující změny státních zkoušek v učitelské přípravě. V další části jsou řešeny různé přístupy k strukturaci profesních kompetencí učitele v kontextu pregraduální přípravy budoucích učitelů. Dále uvádíme závěry empirických šetření, které byly zaměřeny na analýzu koncepce státních zkoušek na vybraných vysokých školách a na postoje studentů k průběhu a obsahu státních zkoušek. V závěrečné části kapitoly diskutujeme hlavní problémy týkající se koncepce a standardů státních zkoušek v přípravě budoucích učitelů. This chapter deals with a new conception of state final examination in the framework of upgrading initial teacher training for secondary schools in concord with present situation in education. In the introduction, the focus is on historical, comparative and social bases that influence the changes in state final examination. In the next part different approaches are solved to the structuring the professional competences of teachers in the context of initial teacher training. Then the conclusions of empirical research are presented that focus on the analysis of state final examination conception at selected universities and the students´attitudes to the course and contect of these examinations. In the final part of the chapter we discuss the main problems dealing with the conception and standards of state final examination on initial teacher training.
dcterms:title
Transformace závěrečných zkoušek jako významná součást zkvalitnění pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů Transformace závěrečných zkoušek jako významná součást zkvalitnění pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů The new concept of state final examinations as a significant part of upgrading pre-service teacher training
skos:prefLabel
Transformace závěrečných zkoušek jako významná součást zkvalitnění pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů The new concept of state final examinations as a significant part of upgrading pre-service teacher training Transformace závěrečných zkoušek jako významná součást zkvalitnění pedagogicko-psychologické přípravy budoucích učitelů
skos:notation
RIV/49777513:23420/08:00503912!RIV11-MSM-23420___
n3:aktivita
n9:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n15:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n7:4950151 n7:5704545
n3:druhVysledku
n17:C
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
400411
n3:idVysledku
RIV/49777513:23420/08:00503912
n3:jazykVysledku
n14:cze
n3:klicovaSlova
state final examination; competence; profession standard; educational standard; graduate profile; conception of final examination; standard; pre-graduate study of teachers
n3:klicoveSlovo
n13:graduate%20profile n13:pre-graduate%20study%20of%20teachers n13:educational%20standard n13:competence n13:conception%20of%20final%20examination n13:state%20final%20examination n13:profession%20standard n13:standard
n3:kontrolniKodProRIV
[2695B9087F00]
n3:mistoVydani
Praha
n3:nazevEdiceCisloSvazku
;
n3:nazevZdroje
Vzděláváme budoucí učitele
n3:obor
n16:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetStranKnihy
205
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2008
n3:tvurceVysledku
Kocurová, Marie Čábalová, Dagmar
s:numberOfPages
29
n12:hasPublisher
Portál
n4:isbn
978-80-7367-405-2
n19:organizacniJednotka
23420