This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n14http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23420%2F07%3A00000016%21RIV08-MSM-23420___/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23420%2F07%3A00000016%21RIV08-MSM-23420___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Autoři uvádějí metodu, která umožňuje rozpoznávat a sdělovat didatické znalosti obsahu mezi učiteli. Hledání vhodných metod výzkumu těchto znalostí je motivováno snahou kodifikovat kumulovanou moudrost učitelské praxe. The authors illustrate a method which enables diagnosing and communicating teacher's pedagogical content knowledge to other teachers. The search for suitable methods of research in this knowledge is motivated by the effort to codify accumulated wisdom of teaching practice. Autoři uvádějí metodu, která umožňuje rozpoznávat a sdělovat didatické znalosti obsahu mezi učiteli. Hledání vhodných metod výzkumu těchto znalostí je motivováno snahou kodifikovat kumulovanou moudrost učitelské praxe.
dcterms:title
Pedagogical kontent knowledge or subject matter didactics? Pedagogical content knowledge nebo didaktická znalost obsahu? Pedagogical content knowledge nebo didaktická znalost obsahu?
skos:prefLabel
Pedagogical content knowledge nebo didaktická znalost obsahu? Pedagogical kontent knowledge or subject matter didactics? Pedagogical content knowledge nebo didaktická znalost obsahu?
skos:notation
RIV/49777513:23420/07:00000016!RIV08-MSM-23420___
n3:strany
99-113
n3:aktivita
n15:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n12:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n8:8238154
n3:druhVysledku
n16:C
n3:duvernostUdaju
n9:S
n3:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
440890
n3:idVysledku
RIV/49777513:23420/07:00000016
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
pedagogical content knowledge; subject-matter didactics; curricular research
n3:klicoveSlovo
n7:pedagogical%20content%20knowledge n7:curricular%20research n7:subject-matter%20didactics
n3:kontrolniKodProRIV
[BAE4AA8712AF]
n3:mistoVydani
Brno
n3:nazevZdroje
Pedagogical content knowledge nebo didaktická znalost obsahu?
n3:obor
n19:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:rokUplatneniVysledku
n12:2007
n3:tvurceVysledku
Trna, Josef Janík, Tomáš Slavík, Jan Najvar, Petr
s:numberOfPages
15
n14:hasPublisher
Paido
n13:isbn
978-80-7315-139-3
n18:organizacniJednotka
23420