This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23220%2F14%3A43923506%21RIV15-MPO-23220___/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23220%2F14%3A43923506%21RIV15-MPO-23220___
rdf:type
skos:Concept n17:Vysledek
dcterms:description
Tento článek popisuje nový elektronický systém určený pro řízení elektricky regenerovatelných filtrů pevných částic (ERDPF). Tyto filtry jsou primárně určeny pro takové aplikace, kdy je nezbytné, aby vozidlo splňovalo emisní normy EURO x, a není k tomu vybaveno již z výroby. Tento systém lze využít např. při renovaci drážních vozidel a těžkých nákladních automobilů, kde jsou pořizovací náklady nového vozidla výrazně vyšší než renovace starého. ERDPF filtr je však možno použít i u nových automobilů, kde nestačí ke splnění emisních limitů standartní metody jako např. rekuperace výfukových plynů (EGR), katalyzátor (DOC). Tento typ filtru má nespornou výhodu oproti konvenčním metodám regenerace, protože nepotřebuje ke správné funkci definovanou teplotu spalin a výfuku. Aktivní regeneraci filtru je možné provést za jakýchkoliv teplotních podmínek. Je tedy možné provádět regeneraci i v městském provozu, kdy je vozidlo využíváno pouze na krátké vzdálenosti. Tento článek popisuje nový elektronický systém určený pro řízení elektricky regenerovatelných filtrů pevných částic (ERDPF). Tyto filtry jsou primárně určeny pro takové aplikace, kdy je nezbytné, aby vozidlo splňovalo emisní normy EURO x, a není k tomu vybaveno již z výroby. Tento systém lze využít např. při renovaci drážních vozidel a těžkých nákladních automobilů, kde jsou pořizovací náklady nového vozidla výrazně vyšší než renovace starého. ERDPF filtr je však možno použít i u nových automobilů, kde nestačí ke splnění emisních limitů standartní metody jako např. rekuperace výfukových plynů (EGR), katalyzátor (DOC). Tento typ filtru má nespornou výhodu oproti konvenčním metodám regenerace, protože nepotřebuje ke správné funkci definovanou teplotu spalin a výfuku. Aktivní regeneraci filtru je možné provést za jakýchkoliv teplotních podmínek. Je tedy možné provádět regeneraci i v městském provozu, kdy je vozidlo využíváno pouze na krátké vzdálenosti. This paper describes a new ERDPF control system. Contrary to the previous system, which used the high performance relay for switching the regeneration current, the new solution uses only semiconductor electronic parts. The ERDPF filter was designed with emphasis on the independence of the connection to internal vehicle communication buses, which means that the ERDPF control system does not need any external data for its correct function.
dcterms:title
Nový řídicí systém pro elektricky regenerovatelné filtry pevných částic New Control System of Electrically Regenerable Diesel Particulate Filters Nový řídicí systém pro elektricky regenerovatelné filtry pevných částic
skos:prefLabel
Nový řídicí systém pro elektricky regenerovatelné filtry pevných částic New Control System of Electrically Regenerable Diesel Particulate Filters Nový řídicí systém pro elektricky regenerovatelné filtry pevných částic
skos:notation
RIV/49777513:23220/14:43923506!RIV15-MPO-23220___
n3:aktivita
n10:S n10:P
n3:aktivity
P(FR-TI4/114), S
n3:dodaniDat
n13:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n4:2271540 n4:9059423 n4:2425777
n3:druhVysledku
n11:O
n3:duvernostUdaju
n7:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
33197
n3:idVysledku
RIV/49777513:23220/14:43923506
n3:jazykVysledku
n5:cze
n3:klicovaSlova
Heavy Duty Vehicles, Pollution Buffer, Active Regeneration, Exhaust Gas Aftertreatment System; ERDPF; Diesel Engine
n3:klicoveSlovo
n9:Pollution%20Buffer n9:Heavy%20Duty%20Vehicles n9:Exhaust%20Gas%20Aftertreatment%20System n9:Diesel%20Engine n9:Active%20Regeneration n9:ERDPF
n3:kontrolniKodProRIV
[B11A1CB564EA]
n3:obor
n16:JA
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:projekt
n12:FR-TI4%2F114
n3:rokUplatneniVysledku
n13:2014
n3:tvurceVysledku
Elis, Luděk Žahour, Jiří Křivka, Jindřich
n15:organizacniJednotka
23220