This HTML5 document contains 33 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23220%2F11%3A43897951%21RIV12-MSM-23220___/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23220%2F11%3A43897951%21RIV12-MSM-23220___
rdf:type
n8:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Dnešní doba si žádá šetření energie ve spoustě odvětvích a proto ani městská hromadná doprava není výjimkou. Konkrétně u tramvají lze akumulovat kinetickou energii do super-kondenzátorů (dále jen SC). Při brzdění vozu se energie uloží do SC a může být opět pou-žita pro rozjezd. Akumulační systém může být přidán do již provozovaných tramvají. Pro možnost hodnocení efektivity tohoto systému byl zhotoven model tramvaje o výkonu 10kW. Dnešní doba si žádá šetření energie ve spoustě odvětvích a proto ani městská hromadná doprava není výjimkou. Konkrétně u tramvají lze akumulovat kinetickou energii do super-kondenzátorů (dále jen SC). Při brzdění vozu se energie uloží do SC a může být opět pou-žita pro rozjezd. Akumulační systém může být přidán do již provozovaných tramvají. Pro možnost hodnocení efektivity tohoto systému byl zhotoven model tramvaje o výkonu 10kW. This work is concerned with construction of the energy efficiency measurement of tram model with energy storage system. The kinetic energy is accumulated into the supercapacitor during vehicle braking. This energy can be used to accelerate it again. It is important to save the energy in the vehicles, which accelerate very often.
dcterms:title
Energy Efficiency Measurement of Tram Model with Energy Storage System Měření energetické účinnosti modelu tramvaje s akumulačním systémem Měření energetické účinnosti modelu tramvaje s akumulačním systémem
skos:prefLabel
Měření energetické účinnosti modelu tramvaje s akumulačním systémem Energy Efficiency Measurement of Tram Model with Energy Storage System Měření energetické účinnosti modelu tramvaje s akumulačním systémem
skos:notation
RIV/49777513:23220/11:43897951!RIV12-MSM-23220___
n8:predkladatel
n10:orjk%3A23220
n4:aktivita
n7:S
n4:aktivity
S
n4:dodaniDat
n5:2012
n4:domaciTvurceVysledku
n9:9158138
n4:druhVysledku
n13:O
n4:duvernostUdaju
n16:S
n4:entitaPredkladatele
n17:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
211496
n4:idVysledku
RIV/49777513:23220/11:43897951
n4:jazykVysledku
n15:cze
n4:klicovaSlova
Supercapacitor, Energy Storage
n4:klicoveSlovo
n11:Supercapacitor n11:Energy%20Storage
n4:kontrolniKodProRIV
[6806451E2F86]
n4:obor
n12:JA
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n5:2011
n4:tvurceVysledku
Streit, Luboš
n14:organizacniJednotka
23220