This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n21https://schema.org/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23220%2F09%3A00501621%21RIV10-MSM-23220___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23220%2F09%3A00501621%21RIV10-MSM-23220___
rdf:type
n10:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
V příspěvku je proveden rozbor základních vlastností a jsou analyzovány výhody motoru s vnitřními permanentními magnety na rotoru (IPMSM) pro trakční pohon. Hlavní pozornost je věnována perspektivním algoritmům řízení a regulace trakčního pohonu s IPMSM, zejména s ohledem na zadání optimálního vektoru proudu, a s tím související využití reluktanční složky momentu atd. Předložené teoretické závěry jsou doloženy simulacemi pohonu v ustálených i vybraných přechodových stavech. Pomocí simulací jsou navrhnuty parametry náhradního schématu IPMSM. This paper presents the basic properties of interior permanent magnet synchronous motors (IPMSM) whose advantages for use in traction drives are analyzed. The main attention is paid to eligible control strategies of a traction drive with IPMSM where the vector of stator current is optimized in order to achieve maximum drive efficiency. The optimization is established mainly based on utilization of reluctance torque component. The theoretical results and proposed drive control are confirmed by simulations. The simulations also explore the impact of variation of parameters of IPMSM equivalent circuit on the drive behaviour. V příspěvku je proveden rozbor základních vlastností a jsou analyzovány výhody motoru s vnitřními permanentními magnety na rotoru (IPMSM) pro trakční pohon. Hlavní pozornost je věnována perspektivním algoritmům řízení a regulace trakčního pohonu s IPMSM, zejména s ohledem na zadání optimálního vektoru proudu, a s tím související využití reluktanční složky momentu atd. Předložené teoretické závěry jsou doloženy simulacemi pohonu v ustálených i vybraných přechodových stavech. Pomocí simulací jsou navrhnuty parametry náhradního schématu IPMSM.
dcterms:title
Drive with interior permanent magnet synchronous motor: Design considerations about drive control Pohon se synchronním motorem s vnitřními permanentními magnety na rotoru: Základní úvahy o regulačních obvodech Pohon se synchronním motorem s vnitřními permanentními magnety na rotoru: Základní úvahy o regulačních obvodech
skos:prefLabel
Pohon se synchronním motorem s vnitřními permanentními magnety na rotoru: Základní úvahy o regulačních obvodech Pohon se synchronním motorem s vnitřními permanentními magnety na rotoru: Základní úvahy o regulačních obvodech Drive with interior permanent magnet synchronous motor: Design considerations about drive control
skos:notation
RIV/49777513:23220/09:00501621!RIV10-MSM-23220___
n4:aktivita
n7:S n7:P
n4:aktivity
P(FT-TA5/084), S
n4:dodaniDat
n9:2010
n4:domaciTvurceVysledku
n11:4446186 n11:7795661 n11:6823033
n4:druhVysledku
n6:D
n4:duvernostUdaju
n13:S
n4:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
333943
n4:idVysledku
RIV/49777513:23220/09:00501621
n4:jazykVysledku
n14:cze
n4:klicovaSlova
IPMSM; vector control; MTPA; MTPF; traction drive
n4:klicoveSlovo
n5:MTPA n5:MTPF n5:IPMSM n5:vector%20control n5:traction%20drive
n4:kontrolniKodProRIV
[1917F63A2D20]
n4:mistoKonaniAkce
Plzeň
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevZdroje
Elektrické pohony
n4:obor
n19:JA
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n4:pocetTvurcuVysledku
3
n4:projekt
n17:FT-TA5%2F084
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2009
n4:tvurceVysledku
Glasberger, Tomáš Peroutka, Zdeněk Uzel, David
n4:typAkce
n8:CST
n4:zahajeniAkce
2009-06-18+02:00
s:numberOfPages
9
n16:hasPublisher
Český svaz vědeckotechnických společností
n21:isbn
978-80-02-02151-3
n12:organizacniJednotka
23220