This HTML5 document contains 43 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/podDruhVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23210%2F14%3A43922973%21RIV15-MSM-23210___/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/kategorie/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vyuzitiJinymSubjektem/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23210%2F14%3A43922973%21RIV15-MSM-23210___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
The functional sample was made in order to allow better transfer of heat between the liner and cylinder. The liner has different shape of intake and exhaust channel. There is also added third transfer channel. This functional sample was developed for the purpose improvement of the engine running. The main objective was the creation of more suitable flow of the mixture and gas. Basic dimensions of the liner are ?55x100 mm. Tento funkční vzorek byl vyvinut za účel zlepšení přestupu tepla mezi vložkou a válcem a stabilizovat teplotní deformaci vložky během provozu. Vložka obsahuje jiné tvary sacího a výfukového kanálu a je zde přidán třetí přepouštěcí kanál. Na vložce jsou aerodynamické tvary pro zlepšení proudění směsi. Tento funkční vzorek byl vytvořen s účelem zlepšit běh motoru. Tento funkční vzorek byl vyvinut za účel zlepšení přestupu tepla mezi vložkou a válcem a stabilizovat teplotní deformaci vložky během provozu. Vložka obsahuje jiné tvary sacího a výfukového kanálu a je zde přidán třetí přepouštěcí kanál. Na vložce jsou aerodynamické tvary pro zlepšení proudění směsi. Tento funkční vzorek byl vytvořen s účelem zlepšit běh motoru.
dcterms:title
Vylepšená vložka motocyklového válce Vylepšená vložka motocyklového válce The modified liner of the motorcycle cylinder The modified liner of the motorcycle cylinder The modified liner of the motorcycle cylinder
skos:prefLabel
Vylepšená vložka motocyklového válce Vylepšená vložka motocyklového válce The modified liner of the motorcycle cylinder The modified liner of the motorcycle cylinder The modified liner of the motorcycle cylinder
skos:notation
RIV/49777513:23210/14:43922973!RIV15-MSM-23210___
n3:aktivita
n8:P
n3:aktivity
P(ED2.1.00/03.0093)
n3:dodaniDat
n6:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n15:6101399 n15:2566338 n15:5225078
n3:druhVysledku
n9:G%2FB
n3:duvernostUdaju
n14:S
n3:ekonomickeParametry
Díky této technologie dochází k lepšímu spalování směsi a k lepšímu chodu motoru. Výkon motoru se zvyší průměrně o 10 % a spotřeba směsi klesne o 5 %.
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
54493
n3:idVysledku
RIV/49777513:23210/14:43922973
n3:interniIdentifikace
FV004/2014/21200
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:kategorie
n10:A
n3:klicovaSlova
Liner of cylinder, Motorcycle
n3:klicoveSlovo
n7:Liner%20of%20cylinder n7:Motorcycle
n3:kontrolniKodProRIV
[E8CEFDD47005]
n3:obor
n16:JR
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:projekt
n5:ED2.1.00%2F03.0093
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2014
n3:technickeParametry
Funkční vzorek má za úkol celkově zlepšit odvod a více stabilizovat tepelnou deformaci vložky během provozu motoru. Dále má vložka jiný tvar výfukového a sacího kanálu, který má za úkol prodloužit dobu sání, což má za následek větší naplnění motorového válce čerstvou směsí. Další úpravou je přidání třetího přepouštěcího kanálu, který by měl zlepšit vyplachování válce. V přepouštěcích kanálech na straně vložky byly vytvořeny aerodynamické tvary, které by měli zajistit zlepšení proudění přepouštěné směsi. Kontaktní osoba ZČU: Ing. et Ing. Martin Jambura, Západočeská univerzita v Plzni, Univerzitní 22, 306 14 Plzeň, Regionální technologický institut.
n3:tvurceVysledku
Schorník, Václav Zetková, Ivana Daňa, Milan
n3:vlastnik
n4:vlastnikVysledku
n3:vyuzitiJinymSubjektem
n12:N
n19:organizacniJednotka
23210