This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n19http://localhost/temp/predkladatel/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23210%2F10%3A00504698%21RIV11-MSM-23210___/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/vyuzitiJinymSubjektem/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23210%2F10%3A00504698%21RIV11-MSM-23210___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
The software enables to creation the mathematical model of the high-speed four-axle locomotive with four individual wheelset drives. The linearized model is compiled on the basis of mass stiffness, damping, material and geometrical parameters in dependence on relative longitudinal creepage of wheels, forward locomotive velocity, vertical wheel forces and slopes of traction motor characteristics in static equilibrium before the perturbation. The software performs the graphic representation of real and complex eigenvectors, amplitude characteristics of the chosen dynamic values caused by geometric radial irregularities of the track. The excitation is described by amplitudes and phases of the wheel radial irregularities and by spatial power spectral density functions of the stochastic vertical track irregularities. The software enables to analyse an influence of design and operational parameters on dynamic properties of high-speed electric locomotive. Na základě hmotových, tuhostních, tlumících a geometrických a materiálových vstupů je vytvořen linearizovaný model čtyřnápravové lokomotivy se čtyřmi individuálními pohony při jízdě po přímé trati. Je provedena jeho modální analýza s grafickým výstupem reálných a komplexních vlastních vektorů. Buzení radiální nepřesností (ovalitou) kol je popsáno amplitudami a fázemi. Software umožňuje vypočítat a graficky zobrazit amplitudové charakteristiky vybraných dynamických stavových veličin. Buzení nerovností tratě je popsáno výkonovými spektrálními hustotami nerovností každé kolejnice. Software vyšetřuje výkonové spektrální hustoty a směrodatné odchylky vybraných stavových veličin (souřadnic a sil přenášených vazbami) pro určení extrémní dynamické odezvy s předem určenou pravděpodobností. Software umožňuje analyzovat vliv návrhových a provozních parametrů na dynamické vlastnosti vysokorychlostních elektrických lokomotiv. Na základě hmotových, tuhostních, tlumících a geometrických a materiálových vstupů je vytvořen linearizovaný model čtyřnápravové lokomotivy se čtyřmi individuálními pohony při jízdě po přímé trati. Je provedena jeho modální analýza s grafickým výstupem reálných a komplexních vlastních vektorů. Buzení radiální nepřesností (ovalitou) kol je popsáno amplitudami a fázemi. Software umožňuje vypočítat a graficky zobrazit amplitudové charakteristiky vybraných dynamických stavových veličin. Buzení nerovností tratě je popsáno výkonovými spektrálními hustotami nerovností každé kolejnice. Software vyšetřuje výkonové spektrální hustoty a směrodatné odchylky vybraných stavových veličin (souřadnic a sil přenášených vazbami) pro určení extrémní dynamické odezvy s předem určenou pravděpodobností. Software umožňuje analyzovat vliv návrhových a provozních parametrů na dynamické vlastnosti vysokorychlostních elektrických lokomotiv.
dcterms:title
Software pro výpočet dynamického zatížení komponent vysokorychlostní čtyřnápravové lokomotivy Software pro výpočet dynamického zatížení komponent vysokorychlostní čtyřnápravové lokomotivy Software for dynamic load of the high-speed four-axle locomotive components
skos:prefLabel
Software pro výpočet dynamického zatížení komponent vysokorychlostní čtyřnápravové lokomotivy Software for dynamic load of the high-speed four-axle locomotive components Software pro výpočet dynamického zatížení komponent vysokorychlostní čtyřnápravové lokomotivy
skos:notation
RIV/49777513:23210/10:00504698!RIV11-MSM-23210___
n3:aktivita
n17:Z n17:P
n3:aktivity
P(1M0519), Z(MSM4977751303)
n3:dodaniDat
n16:2011
n3:domaciTvurceVysledku
n13:8163014 n13:2926253
n3:druhVysledku
n18:R
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:ekonomickeParametry
Ekon. přínos SW vyvinutého v rámci projektu MŠMT 1M0519-VCKV tkví v efektivnosti vyšetřování dynamického zatížení komponent podvozků vysokorychlostních elektrických lokomotiv a vlivu změny konstrukčních parametrů na dynamické vlastnosti ve stadiu návrhu.
n3:entitaPredkladatele
n4:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
288388
n3:idVysledku
RIV/49777513:23210/10:00504698
n3:interniIdentifikace
FAV-SW-XY-10
n3:jazykVysledku
n9:cze
n3:klicovaSlova
four-axle locomotive; modal analysis; amplitude chracteristics; power spectral density function; frequency response; standard deviation
n3:klicoveSlovo
n6:modal%20analysis n6:amplitude%20chracteristics n6:frequency%20response n6:standard%20deviation n6:power%20spectral%20density%20function n6:four-axle%20locomotive
n3:kontrolniKodProRIV
[47D897B4AC16]
n3:lokalizaceVysledku
http://www.kme.zcu.cz/software/software-pro-vypocet-dynamickeho-zatizeni-komponent-vysokorychlostni-ctyrnapravove-lokomotivy-13
n3:obor
n7:JO
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n15:1M0519
n3:rokUplatneniVysledku
n16:2010
n3:technickeParametry
Dynamický model s 382 stupni volnosti, konzervativní i nekonzervativní modální analýza, amplitudové charakteristiky souřadnic a sil přenášených vazbami pro buzení ovalitou kol a VSH těchto veličin při buzení nerovností kolejí.
n3:tvurceVysledku
Zeman, Vladimír Hlaváč, Zdeněk
n3:vlastnik
n4:vlastnikVysledku
n3:vyuzitiJinymSubjektem
n10:N
n3:zamer
n14:MSM4977751303
n19:organizacniJednotka
23210