This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49777513%3A23210%2F02%3A00072166%21RIV%2F2003%2FMSM%2F232103%2FN/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49777513%3A23210%2F02%3A00072166%21RIV%2F2003%2FMSM%2F232103%2FN
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
Jedním z významných trendů v získávání větší konkurenceschopnosti, dosahování vyšš porduktivity, efektivnosti firem a udržení jejich postavení v dnešním dynamickém tržním prostředí je zavádění procesní organizace firem a zákaznické orientace jejích procesů pří zabezpečení standardů kvality produkce. Procesní organizaci lze zavádět různými způsoby a postupy, ale ne všechny vedou k dosažení cíle vytvořit efektivní, dynamickou a fungující procesní organizaci. Jedním z postupů, který tento cíl splní, je implementace procesní organizace na základě modelování a optimalizace podnikových procesů. Takto vzniklý komplexní model firmy lze využít nejen pro tvorbu a optimalizaci procesní organizace, ale jako základ systému zabezpečování jakosti. Process management and customer-centric organization is one of the significant trend in increasing the productivity and higher competitiveness. This trend is suitable for quality management as well.
dcterms:title
Integration of process organization and quality system management Integrace procesní organizace a systémů zabezpečování jakosti Integrace procesní organizace a systémů zabezpečování jakosti
skos:prefLabel
Integrace procesní organizace a systémů zabezpečování jakosti Integrace procesní organizace a systémů zabezpečování jakosti Integration of process organization and quality system management
skos:notation
RIV/49777513:23210/02:00072166!RIV/2003/MSM/232103/N
n3:strany
0
n3:aktivita
n8:Z
n3:aktivity
Z(MSM 232100007)
n3:dodaniDat
n6:2003
n3:domaciTvurceVysledku
n10:2223236 n10:4613074
n3:druhVysledku
n20:D
n3:duvernostUdaju
n11:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
649295
n3:idVysledku
RIV/49777513:23210/02:00072166
n3:jazykVysledku
n13:cze
n3:klicovaSlova
quality;quality management;ISO standards;QPM;ORYX;EISOD
n3:klicoveSlovo
n4:ORYX n4:EISOD n4:QPM n4:quality%20management n4:ISO%20standards n4:quality
n3:kontrolniKodProRIV
[1792AF5372C5]
n3:mistoKonaniAkce
Neuveden
n3:mistoVydani
Neuveden
n3:nazevZdroje
Integrace procesní organizace a systémů zabezpečování jakosti
n3:obor
n9:JP
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:pocetUcastnikuAkce
0
n3:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2002
n3:tvurceVysledku
Zborník, Tomáš Kandalíková, Eva Tůma, Miroslav
n3:typAkce
n16:CST
n3:zahajeniAkce
2002-01-01+01:00
n3:zamer
n14:MSM%20232100007
s:numberOfPages
1
n12:hasPublisher
Neuveden
n18:organizacniJednotka
23210