This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F49234293%3A_____%2F07%3A%230000004%21RIV08-MPS-49234293/
shttp://schema.org/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n13http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F49234293%3A_____%2F07%3A%230000004%21RIV08-MPS-49234293
rdf:type
skos:Concept n14:Vysledek
dcterms:description
Vzdělávání a komputerizace společnosti jsou jedněmi z hlavních procesů utvářející se evropské společnosti a evropské identity. Nosnou kategorií se staly „lidské zdroje“, výsledek edukačních procesů a komputerizace společnosti. V české společnosti se výrazně proměňuje vzdělávací soustava. Kolem třetiny populačních ročníků zahajuje vysokoškolské studium, celý vzdělávací proces se liberalizuje, konstituuje se systém celoživotního učení s výraznými segmenty dalšího a profesního vzdělávání. To jsou objektivní prvky vzdělávacího procesu, které vůči jedinci vystupují jako vnější. Proměňuje se však i subjektivní obsah vzdělávacího procesu. Jedná se o význam vzdělávání jako hodnoty, motivace lidí ke vzdělávání, pozici vzdělávání v životním stylu a formy vzdělávání. informační společnosti“. Education and Computerization of society are some of the main processes of the creating European society and European identity. “Human resources”, results of an education processes and computerization of society become an important category. Education system changes distinctively in the Czech Republic. Approximately a third of population year starts to study a University, whole educational process liberalize, system of lifelong learning constitutes. These are objective elements of educational process that acts towards an individual as external. However even subjective substance of educational process changes – importance of an education as a value, motivation of people towards education, position of education in the life style and forms of education. Vzdělávání a komputerizace společnosti jsou jedněmi z hlavních procesů utvářející se evropské společnosti a evropské identity. Nosnou kategorií se staly „lidské zdroje“, výsledek edukačních procesů a komputerizace společnosti. V české společnosti se výrazně proměňuje vzdělávací soustava. Kolem třetiny populačních ročníků zahajuje vysokoškolské studium, celý vzdělávací proces se liberalizuje, konstituuje se systém celoživotního učení s výraznými segmenty dalšího a profesního vzdělávání. To jsou objektivní prvky vzdělávacího procesu, které vůči jedinci vystupují jako vnější. Proměňuje se však i subjektivní obsah vzdělávacího procesu. Jedná se o význam vzdělávání jako hodnoty, motivace lidí ke vzdělávání, pozici vzdělávání v životním stylu a formy vzdělávání. informační společnosti“.
dcterms:title
Education in the life style of man in the information society Vzdělání v životním stylu člověka Vzdělání v životním stylu člověka
skos:prefLabel
Vzdělání v životním stylu člověka Vzdělání v životním stylu člověka Education in the life style of man in the information society
skos:notation
RIV/49234293:_____/07:#0000004!RIV08-MPS-49234293
n4:strany
13-18
n4:aktivita
n5:P
n4:aktivity
P(1J021/04-DP2)
n4:dodaniDat
n13:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n12:8399263
n4:druhVysledku
n19:D
n4:duvernostUdaju
n9:S
n4:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
460915
n4:idVysledku
RIV/49234293:_____/07:#0000004
n4:jazykVysledku
n11:cze
n4:klicovaSlova
Education; Computerization; Values; Life Style; Lifelong Learning
n4:klicoveSlovo
n8:Education n8:Lifelong%20Learning n8:Computerization n8:Life%20Style n8:Values
n4:kontrolniKodProRIV
[EFFF600FA245]
n4:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n4:mistoVydani
Hradec Králové
n4:nazevZdroje
Socialia 2006
n4:obor
n7:AO
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:projekt
n17:1J021%2F04-DP2
n4:rokUplatneniVysledku
n13:2007
n4:tvurceVysledku
Sak, Petr
n4:typAkce
n20:EUR
n4:zahajeniAkce
2006-01-01+01:00
s:numberOfPages
6
n18:hasPublisher
Gaudeamus
n16:isbn
978-80-7041-741-6