This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n3http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n7https://schema.org/
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n20http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F48135445%3A_____%2F04%3A%230000193%21RIV08-MV0-48135445/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F48135445%3A_____%2F04%3A%230000193%21RIV08-MV0-48135445
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Jaký vychovatel je dobrý? Jaké jsou předpoklady posuzování správnosti vychovatelovy činnosti? Modelů, podle nichž lze daný problém rozhodnout, je mnoho. Článek reflektuje pouze ta výrazná eticko-teoretická východiska, která jsou ve svých důsledcích aplikovatelná v běžné pedagogické praxi. What kind of educator is considered good? What are the presuppositions of judging whether the educator´s activity is correct? There are many models according to which this given problem can be decided. The article reflects only such significant ethic and theoretical starting points which are applicable in the common pedagogical practice in their effect. Jaký vychovatel je dobrý? Jaké jsou předpoklady posuzování správnosti vychovatelovy činnosti? Modelů, podle nichž lze daný problém rozhodnout, je mnoho. Článek reflektuje pouze ta výrazná eticko-teoretická východiska, která jsou ve svých důsledcích aplikovatelná v běžné pedagogické praxi.
dcterms:title
Možná východiska v posuzování etiky ve výchově. 6 zastavení. Možná východiska v posuzování etiky ve výchově. 6 zastavení. Possible Resources for Judging Ethics in the Educational process. 6 parts.
skos:prefLabel
Možná východiska v posuzování etiky ve výchově. 6 zastavení. Possible Resources for Judging Ethics in the Educational process. 6 parts. Možná východiska v posuzování etiky ve výchově. 6 zastavení.
skos:notation
RIV/48135445:_____/04:#0000193!RIV08-MV0-48135445
n4:strany
149-153
n4:aktivita
n13:Z
n4:aktivity
Z(MV04813544501)
n4:dodaniDat
n9:2008
n4:domaciTvurceVysledku
n17:2901471
n4:druhVysledku
n8:D
n4:duvernostUdaju
n16:S
n4:entitaPredkladatele
n20:predkladatel
n4:idSjednocenehoVysledku
574679
n4:idVysledku
RIV/48135445:_____/04:#0000193
n4:jazykVysledku
n18:cze
n4:klicovaSlova
education; ethic; phylosophy
n4:klicoveSlovo
n11:phylosophy n11:ethic n11:education
n4:kontrolniKodProRIV
[554A4AFEA5C6]
n4:mistoKonaniAkce
Praha
n4:mistoVydani
Praha
n4:nazevZdroje
Odpovědnost ve výchově, umění a sportu
n4:obor
n6:AM
n4:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n4:pocetTvurcuVysledku
1
n4:rokUplatneniVysledku
n9:2004
n4:tvurceVysledku
Krámský, David
n4:typAkce
n19:CST
n4:zahajeniAkce
2004-01-01+01:00
n4:zamer
n5:MV04813544501
s:numberOfPages
5
n3:hasPublisher
Univerzita Karlova v Praze. Pedagogická fakulta
n7:isbn
80-7290-158-3