This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/zamer/
shttp://schema.org/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F48135445%3A_____%2F03%3A00000041%21RIV%2F2004%2FMV0%2FK04004%2FN/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F48135445%3A_____%2F03%3A00000041%21RIV%2F2004%2FMV0%2FK04004%2FN
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Článek je zaměřen na hodnocení kvality práce vysoké školy a to jednak z pohledu evaluace vzdělávací instituce a jednak z pohledu hodnocení úrovně kvality jednotlivých studijních programů. Hodnotí systematickou evaluaci jako prostředek vyjádření vztahů mevztahů mezi cíly vysoké školy a stutečným stavem realizace. Pomocí formulovaných kritérií studenti i zaměstnanci školy evaluací získávají analýzy sil a prostředků, předností a slabých stránek studijního programu, profesionálních kvalit učitelů a absolventů školy. The article is focused on quality evaluation of the work at the university type of school particularly evaluation of the educational establishment and quality evaluation of single parts of the curriculum. It considers the systematic evaluation as the means of the relations´ expression between the school assignment and the real state of realisation. By means of formed criteria the students and the employees obtain the analysis of the forces and the means, the advantages and the weak points of the curriculum, professional qualities of the staff and the graduates of the Police academy.
dcterms:title
Evaluation and Self-evaluation at the Police Academy of the Czech Republic Evaluace a autoevaluace v podmínkách Policejní akademie ČR. Evaluace a autoevaluace v podmínkách Policejní akademie ČR.
skos:prefLabel
Evaluace a autoevaluace v podmínkách Policejní akademie ČR. Evaluation and Self-evaluation at the Police Academy of the Czech Republic Evaluace a autoevaluace v podmínkách Policejní akademie ČR.
skos:notation
RIV/48135445:_____/03:00000041!RIV/2004/MV0/K04004/N
n3:strany
65-75
n3:aktivita
n4:Z
n3:aktivity
Z(MV0K04:0003/1)
n3:cisloPeriodika
1
n3:dodaniDat
n5:2004
n3:domaciTvurceVysledku
n14:4696557
n3:druhVysledku
n16:J
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
606362
n3:idVysledku
RIV/48135445:_____/03:00000041
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
evaluation; self-evaluation; education; police; Police academy; Czech republic;
n3:klicoveSlovo
n15:Czech%20republic n15:police n15:evaluation n15:Police%20academy n15:self-evaluation n15:education
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[618F81BC1486]
n3:nazevZdroje
Bezpečnostní teorie a praxe. Sborník Policejní akademie ČR.
n3:obor
n10:AQ
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:pocetUcastnikuAkce
0
n3:pocetZahranicnichUcastnikuAkce
0
n3:rokUplatneniVysledku
n5:2003
n3:svazekPeriodika
Neuveden
n3:tvurceVysledku
Víšek, Jiří
n3:zamer
n11:MV0K04%3A0003%2F1
s:issn
1211-2461
s:numberOfPages
10