This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n3http://localhost/temp/predkladatel/
n8http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002906%21RIV15-MSM-19520___/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
rdfshttp://www.w3.org/2000/01/rdf-schema#
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002906%21RIV15-MSM-19520___
rdf:type
skos:Concept n20:Vysledek
rdfs:seeAlso
http://fmv.euba.sk/files/Smolenice_2014.pdf
dcterms:description
Cílem článku je analyzovat problematiku logistické zákaznické komunikace. Za tímto účelem je text rozdělen do dvou částí. První část se zabývá přehledem literatury v oblasti významu komunikace mezi jednotlivými články dodavatelského řetězce s důrazem na kvalitu zákaznického servisu. Ve druhé části jsou prezentovány výsledky průzkumu, který byl realizován s manažery a majiteli náhodně vybraných společností z Moravskoslezského kraje, které působily na trhu k 1.1.2013. Hlavní zjištění jsou uvedena v oblasti dominance komunikačních kanálů a vzájemného vztahu mezi typem komunikačních kanálů a velikosti firem a polem působnosti. This article aims to analyze the problems of logistics customer communications. For this purpose, the text is divided into two parts. The first part deals with an overview of literature in the area of the importance of communication between individual parts of the supply chain with an emphasis on customer service quality. The second part presents the results of the survey, which was conducted with companies managers and owners in the Moravian - Silesian Region, which operated in the market to January 1, 2013. The main findings are presented in the area of dominance of communication channels and the relationship between the type of communication channels and company size and their field of activity. Cílem článku je analyzovat problematiku logistické zákaznické komunikace. Za tímto účelem je text rozdělen do dvou částí. První část se zabývá přehledem literatury v oblasti významu komunikace mezi jednotlivými články dodavatelského řetězce s důrazem na kvalitu zákaznického servisu. Ve druhé části jsou prezentovány výsledky průzkumu, který byl realizován s manažery a majiteli náhodně vybraných společností z Moravskoslezského kraje, které působily na trhu k 1.1.2013. Hlavní zjištění jsou uvedena v oblasti dominance komunikačních kanálů a vzájemného vztahu mezi typem komunikačních kanálů a velikosti firem a polem působnosti.
dcterms:title
Analýza logistických zákaznických komunikačních kanálů v regionu NUTS II Analýza logistických zákaznických komunikačních kanálů v regionu NUTS II Analysis of logistics customer communication channels in the region NUTS II
skos:prefLabel
Analysis of logistics customer communication channels in the region NUTS II Analýza logistických zákaznických komunikačních kanálů v regionu NUTS II Analýza logistických zákaznických komunikačních kanálů v regionu NUTS II
skos:notation
RIV/47813059:19520/14:#0002906!RIV15-MSM-19520___
n5:aktivita
n6:I
n5:aktivity
I
n5:dodaniDat
n7:2015
n5:domaciTvurceVysledku
n8:3722309
n5:druhVysledku
n12:D
n5:duvernostUdaju
n21:S
n5:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
3011
n5:idVysledku
RIV/47813059:19520/14:#0002906
n5:jazykVysledku
n15:cze
n5:klicovaSlova
communication; communication channel; supply chain; customer service; information
n5:klicoveSlovo
n9:information n9:supply%20chain n9:customer%20service n9:communication%20channel n9:communication
n5:kontrolniKodProRIV
[6D9EE12D1EE0]
n5:mistoKonaniAkce
Zámek Smolenice
n5:mistoVydani
Bratislava
n5:nazevZdroje
International Relations 2014, Contemporary issues of world economics and politics
n5:obor
n11:AE
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n7:2014
n5:tvurceVysledku
ČEMERKOVÁ, Šárka
n5:typAkce
n16:EUR
n5:zahajeniAkce
2014-12-04+01:00
s:numberOfPages
9
n13:hasPublisher
House EKONÓM
n18:isbn
978-80-225-3980-7
n3:organizacniJednotka
19520