This HTML5 document contains 45 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n20http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002772%21RIV15-MSM-19520___/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n8https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F47813059%3A19520%2F14%3A%230002772%21RIV15-MSM-19520___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
In the public and non-profit sector has a strategic management the same role as in the private for profit sector. Creating long-term planning in education is a necessity. The school must respond to the labor market, but also must be competitive. With dwindling students survive only those schools that are ready for change. Strategy formulation contains the vision, mission and long-term goals of the school. An essential part should be a marketing strategy. Practice shows that changes in the labor market require strategic marketing planning. V oblasti veřejného a neziskového sektoru má strategické řízení stejnou úlohu jako v soukromé ziskové sféře. Tvorba dlouhodobého plánování ve školství je nutností. Škola musí reagovat na trh práce, ale zároveň musí být konkurenceschopná. S ubývajícími studenty přežijí jen ty školy, které budou na změnu připraveny. Formulace strategie obsahuje vizi, poslání a dlouhodobé cíle školy. Nezbytnou součástí by měla být i marketingová strategie. Praxe ukazuje, že změny na trhu práce vyžadují strategické marketingové plánování. V oblasti veřejného a neziskového sektoru má strategické řízení stejnou úlohu jako v soukromé ziskové sféře. Tvorba dlouhodobého plánování ve školství je nutností. Škola musí reagovat na trh práce, ale zároveň musí být konkurenceschopná. S ubývajícími studenty přežijí jen ty školy, které budou na změnu připraveny. Formulace strategie obsahuje vizi, poslání a dlouhodobé cíle školy. Nezbytnou součástí by měla být i marketingová strategie. Praxe ukazuje, že změny na trhu práce vyžadují strategické marketingové plánování.
dcterms:title
Strategic management in Education Strategické řízení ve školství Strategické řízení ve školství
skos:prefLabel
Strategické řízení ve školství Strategické řízení ve školství Strategic management in Education
skos:notation
RIV/47813059:19520/14:#0002772!RIV15-MSM-19520___
n3:aktivita
n15:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n9:2015
n3:domaciTvurceVysledku
n17:3934969
n3:druhVysledku
n14:D
n3:duvernostUdaju
n6:S
n3:entitaPredkladatele
n16:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
47633
n3:idVysledku
RIV/47813059:19520/14:#0002772
n3:jazykVysledku
n10:cze
n3:klicovaSlova
Strategy; strategic goals; strategic formulation; mision; vision; master plan; strategic marketing
n3:klicoveSlovo
n4:mision n4:vision n4:strategic%20goals n4:Strategy n4:master%20plan n4:strategic%20formulation n4:strategic%20marketing
n3:kontrolniKodProRIV
[321D539A60BB]
n3:mistoKonaniAkce
Karviná
n3:mistoVydani
Karviná
n3:nazevZdroje
Sborník příspěvků VII. mezinárodní vědecké konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků
n3:obor
n12:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2014
n3:tvurceVysledku
COLLEDANI, Martina
n3:typAkce
n11:EUR
n3:zahajeniAkce
2014-11-07+01:00
s:numberOfPages
8
n13:hasPublisher
Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
n8:isbn
978-80-7248-836-0
n20:organizacniJednotka
19520