This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001989%21RIV13-MSM-19520___/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n21http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n4https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001989%21RIV13-MSM-19520___
rdf:type
n12:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
In this article are introduce the results of research, performed in processing of dissertation. The research is aimed for the level of strategic management in the companies. There is analysis of marketing management and marketing efectivness . The current information-oriented times are more and more governed by competitive battles while the ability to hold onto a market position based merely on a material offer is not certain and therefore the success rate of companies and managers will depend on the ability to use the tools produced by today's information-oriented society. V článku jsou uvedeny dílčí výstupy z výzkumu, prováděného v rámci zpracování disertační práce. Výzkum je zaměřen na úroveň strategického řízení ve vybraných podnicích, analyzuje problematiku marketingového chování podniků a marketingovou efektivitu formou dotazníkového šetření. Ukazuje se, že různorodost podmínek řízení v podnicích různé velikosti a formy vlastnictví si vyžaduje diferencovaný přístup k této problematice. Příspěvek zdůrazňuje, že v podnicích stále převládá operativní řízení, principy a zásady strategického řízení nejsou prioritní a využívání prvků marketingového řízení neodpovídá podmínkám narůstajícího konkurenčního prostředí. V článku jsou uvedeny dílčí výstupy z výzkumu, prováděného v rámci zpracování disertační práce. Výzkum je zaměřen na úroveň strategického řízení ve vybraných podnicích, analyzuje problematiku marketingového chování podniků a marketingovou efektivitu formou dotazníkového šetření. Ukazuje se, že různorodost podmínek řízení v podnicích různé velikosti a formy vlastnictví si vyžaduje diferencovaný přístup k této problematice. Příspěvek zdůrazňuje, že v podnicích stále převládá operativní řízení, principy a zásady strategického řízení nejsou prioritní a využívání prvků marketingového řízení neodpovídá podmínkám narůstajícího konkurenčního prostředí.
dcterms:title
The research of using the strategic marketing as a tool of company management Výzkum využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového řízení Výzkum využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového řízení
skos:prefLabel
Výzkum využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového řízení Výzkum využívání strategického marketingu jako nástroje podnikového řízení The research of using the strategic marketing as a tool of company management
skos:notation
RIV/47813059:19520/12:#0001989!RIV13-MSM-19520___
n12:predkladatel
n21:orjk%3A19520
n5:aktivita
n18:I
n5:aktivity
I
n5:dodaniDat
n16:2013
n5:domaciTvurceVysledku
n19:8475601
n5:druhVysledku
n20:D
n5:duvernostUdaju
n17:S
n5:entitaPredkladatele
n15:predkladatel
n5:idSjednocenehoVysledku
180135
n5:idVysledku
RIV/47813059:19520/12:#0001989
n5:jazykVysledku
n13:cze
n5:klicovaSlova
marketing, research, strategic marketing, planning, strategic management, marketing planning, situation analysis, marketing strategy, target position, advantages of competition.
n5:klicoveSlovo
n9:marketing n9:marketing%20planning n9:strategic%20management n9:situation%20analysis n9:target%20position n9:strategic%20marketing n9:planning n9:marketing%20strategy n9:research n9:advantages%20of%20competition.
n5:kontrolniKodProRIV
[00FF8CB57288]
n5:mistoKonaniAkce
Valtice
n5:mistoVydani
Brno
n5:nazevZdroje
XV.mezinárodní kolokvium o regionálních vědách
n5:obor
n6:AE
n5:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n5:pocetTvurcuVysledku
1
n5:rokUplatneniVysledku
n16:2012
n5:tvurceVysledku
Bednarčík, Zdeněk
n5:typAkce
n7:EUR
n5:zahajeniAkce
2012-01-01+01:00
s:numberOfPages
11
n11:hasPublisher
Masarykova univerzita. Ekonomicko-správní fakulta
n4:isbn
978-80-210-5875-0
n8:organizacniJednotka
19520