This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n8http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n17https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n12http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001982%21RIV13-MSM-19520___/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001982%21RIV13-MSM-19520___
rdf:type
skos:Concept n15:Vysledek
dcterms:description
The paper is to present complaints handling as part of customer service that is supported by practical implementation of modern information technology. The software supporting facilities currently providing services include customer service in terms of logistics also CRM. Obsahem příspěvku je představit vyřizování reklamací jako součást zákaznického servisu, který je v praxi podporován implementací moderních informačních technologií. Mezi softwarové vybavení podporující v současné době poskytování služeb zákaznického servisu patří z pohledu logistiky také CRM. Obsahem příspěvku je představit vyřizování reklamací jako součást zákaznického servisu, který je v praxi podporován implementací moderních informačních technologií. Mezi softwarové vybavení podporující v současné době poskytování služeb zákaznického servisu patří z pohledu logistiky také CRM.
dcterms:title
Vyřizování reklamací jako prvek logistické technologie CRM Vyřizování reklamací jako prvek logistické technologie CRM CLAIMS PROCESSING AS A ELEMENT IN CRM AS A LOGISTIC TECHNOLOGY
skos:prefLabel
CLAIMS PROCESSING AS A ELEMENT IN CRM AS A LOGISTIC TECHNOLOGY Vyřizování reklamací jako prvek logistické technologie CRM Vyřizování reklamací jako prvek logistické technologie CRM
skos:notation
RIV/47813059:19520/12:#0001982!RIV13-MSM-19520___
n15:predkladatel
n16:orjk%3A19520
n3:aktivita
n13:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n6:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n11:2445093 n11:3053415
n3:druhVysledku
n10:D
n3:duvernostUdaju
n18:S
n3:entitaPredkladatele
n12:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
179081
n3:idVysledku
RIV/47813059:19520/12:#0001982
n3:jazykVysledku
n21:cze
n3:klicovaSlova
Customer relationship management, information technology, customer service, Complaints, Complaints procedure.
n3:klicoveSlovo
n5:Complaints n5:Complaints%20procedure. n5:customer%20service n5:information%20technology n5:Customer%20relationship%20management
n3:kontrolniKodProRIV
[25EB716EDB9F]
n3:mistoKonaniAkce
Uherské Hradiště
n3:mistoVydani
Uherské Hradiště
n3:nazevZdroje
Sborník příspěvků z mezinárodní konference Logistika v teorii a praxi IV.
n3:obor
n19:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
3
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2012
n3:tvurceVysledku
Kubíková, Jana Lukoszová, Xenie Málek, Zdeněk
n3:typAkce
n14:EUR
n3:zahajeniAkce
2012-01-01+01:00
s:numberOfPages
10
n7:hasPublisher
FLKŘ, Ústav logistiky, OHK Uherské Hradiště
n17:isbn
978-80-7454-145-2
n8:organizacniJednotka
19520