This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001791%21RIV13-MSM-19520___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n6http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001791%21RIV13-MSM-19520___
rdf:type
skos:Concept n12:Vysledek
dcterms:description
V roce 2010 došlo v ČR k poklesu tržeb v maloobchodě. V centru naší pozornosti bylo zjištění, jak maloobchodníci na tento pokles reagují, zda adekvátně využívají doporučené marketingové aktivity, které jim nabízí teorie, a to především ti, kterým v daném roce tržby poklesly. Byly zjištěny jak pozitivní, tak negativní projevy využívání marketingových aktivit s ohledem na doporučení strategie Trading down. Většina maloobchodníků ve vzorku patří k malým subjektům, což koresponduje se strukturou v ČR. Subjekty působí na trhu déle než 10 let a hlavně na obecní úrovni. Maloobchodníci s poklesem tržeb ve zkoumaném období se velmi aktivně uplatnili v realizaci doporučovaných cenových aktivit, dále v personální politice, i když v menší míře. Stejně tak omezili významnou část plánovaných aktivit týkajících se nákupní atmosféry. Většina z nich byla pasívní při možnosti využití sortimentních změn v zájmu zlepšení struktury nabídky i vlastní ekonomické situace. V roce 2010 došlo v ČR k poklesu tržeb v maloobchodě. V centru naší pozornosti bylo zjištění, jak maloobchodníci na tento pokles reagují, zda adekvátně využívají doporučené marketingové aktivity, které jim nabízí teorie, a to především ti, kterým v daném roce tržby poklesly. Byly zjištěny jak pozitivní, tak negativní projevy využívání marketingových aktivit s ohledem na doporučení strategie Trading down. Většina maloobchodníků ve vzorku patří k malým subjektům, což koresponduje se strukturou v ČR. Subjekty působí na trhu déle než 10 let a hlavně na obecní úrovni. Maloobchodníci s poklesem tržeb ve zkoumaném období se velmi aktivně uplatnili v realizaci doporučovaných cenových aktivit, dále v personální politice, i když v menší míře. Stejně tak omezili významnou část plánovaných aktivit týkajících se nákupní atmosféry. Většina z nich byla pasívní při možnosti využití sortimentních změn v zájmu zlepšení struktury nabídky i vlastní ekonomické situace. In 2010, there was drop in retail sales in the Czech Republic. In the centre of our attention is a guestion of how the retailers react to the drop, if they appropriatelly use the recomended marketing activities that are suggested by theory, especially the retailers, whose sales declined in the given year.Aims: We have set a descriptive goal of the research, that is the definition and characteristics of how (in respect to marketing activities) the retailers react to changes in consumer demand and what is the absolute and relative.
dcterms:title
Vývoj poptávky a marketingové aktivity maloobchodníků. Vývoj poptávky a marketingové aktivity maloobchodníků. Vývoj poptávky a marketingové aktivity maloobchodníků
skos:prefLabel
Vývoj poptávky a marketingové aktivity maloobchodníků Vývoj poptávky a marketingové aktivity maloobchodníků. Vývoj poptávky a marketingové aktivity maloobchodníků.
skos:notation
RIV/47813059:19520/12:#0001791!RIV13-MSM-19520___
n12:predkladatel
n13:orjk%3A19520
n3:aktivita
n11:I
n3:aktivity
I
n3:cisloPeriodika
13
n3:dodaniDat
n6:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n7:2799928 n7:9699147
n3:druhVysledku
n10:J
n3:duvernostUdaju
n5:S
n3:entitaPredkladatele
n18:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
179917
n3:idVysledku
RIV/47813059:19520/12:#0001791
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
marketing enviroment, economic enviroment, demand, strategie trading down, marketing activities of retailers
n3:klicoveSlovo
n8:strategie%20trading%20down n8:demand n8:marketing%20activities%20of%20retailers n8:marketing%20enviroment n8:economic%20enviroment
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[5DDCDFCED034]
n3:nazevZdroje
Trendy ekonomiky a managementu
n3:obor
n16:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
2
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:rokUplatneniVysledku
n6:2012
n3:svazekPeriodika
VI
n3:tvurceVysledku
Sýkorová, Pavla Starzyczná, Halina
s:issn
1802-8527
s:numberOfPages
10
n15:organizacniJednotka
19520