This HTML5 document contains 50 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://localhost/temp/predkladatel/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001706%21RIV13-MSM-19520___/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F47813059%3A19520%2F12%3A%230001706%21RIV13-MSM-19520___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
Monografie poskytuje výsledy primárního marketingového výzkumu,který byl realizován katedrou marketingu OPF v Karviné, Slezské uniterzity v Opavě, u firem poskytujících služby. Šetření probíhalo v roce 2010, v rámci výuky předmětu marketing služeb. Zadavatelé šetření si stanovili deskriptivní cíl výzkumu, a to zda a jakým způsobem se projeví ekonomická krize na změnách marketingových strategií firem poskytujících služby, vyjádřených prvky marketingového mixu. The monograph provides the marketing research outputs. Marketing research was realized in the services market by the members from the department of marketing, Silesian university in Opava, School of Business Administration in Karvina. The questioning was beeing proceeded in 2010 and it was the task (activity) for students of the marketing services subject. The researchers determined the descriptive target of the marketing research. They wanted to know the way how the economic crisis would be able to change the marketing strategies (in the form of marketing mix) in the companies providing services. Monografie poskytuje výsledy primárního marketingového výzkumu,který byl realizován katedrou marketingu OPF v Karviné, Slezské uniterzity v Opavě, u firem poskytujících služby. Šetření probíhalo v roce 2010, v rámci výuky předmětu marketing služeb. Zadavatelé šetření si stanovili deskriptivní cíl výzkumu, a to zda a jakým způsobem se projeví ekonomická krize na změnách marketingových strategií firem poskytujících služby, vyjádřených prvky marketingového mixu.
dcterms:title
Marketingová obrana firem poskytující služby před ekonomickou krizí Marketing defence of the companies providing services against economic crisis Marketingová obrana firem poskytující služby před ekonomickou krizí
skos:prefLabel
Marketingová obrana firem poskytující služby před ekonomickou krizí Marketing defence of the companies providing services against economic crisis Marketingová obrana firem poskytující služby před ekonomickou krizí
skos:notation
RIV/47813059:19520/12:#0001706!RIV13-MSM-19520___
n16:predkladatel
n17:orjk%3A19520
n3:aktivita
n10:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n7:2013
n3:domaciTvurceVysledku
n11:6179355 n11:2162636 n11:9809090 n11:9699147
n3:druhVysledku
n12:B
n3:duvernostUdaju
n20:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
148521
n3:idVysledku
RIV/47813059:19520/12:#0001706
n3:jazykVysledku
n19:cze
n3:klicovaSlova
Global economic crisis, services marketing, companies providing services, marketing research, marketing strategy, marketing mix
n3:klicoveSlovo
n8:marketing%20mix n8:marketing%20research n8:Global%20economic%20crisis n8:services%20marketing n8:marketing%20strategy n8:companies%20providing%20services
n3:kontrolniKodProRIV
[6142A449F281]
n3:mistoVydani
Karviná
n3:nazevEdiceCisloSvazku
Studia Oeconomica
n3:nazevZdroje
Marketingová obrana firem poskytující služby před ekonomickou krizí
n3:obor
n5:AE
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n3:pocetStranKnihy
127
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2012
n3:tvurceVysledku
Pellešová, Pavlína Vaštíková, Miroslava Heczková, Miroslava Sýkorová, Pavla
s:numberOfPages
127
n13:hasPublisher
Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
n15:isbn
978-80-7248-792-9
n18:organizacniJednotka
19520