This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001578%21RIV12-MSM-19520___/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n13http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n16http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/subjekt/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n14http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F47813059%3A19520%2F11%3A%230001578%21RIV12-MSM-19520___
rdf:type
n7:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Tento příspěvek je pouhou výsečí poznatků z řešení primárního marketingového výzkumu realizovaného v rámci výuky předmětu Marketing služeb katedrou marketingu Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné, Slezské univerzity v Opavě, v roce 2010. Zadavatele zajímalo, zda a jakým způsobem se projeví hospodářská krize na změnách marketingových strategií, vyjádřených prvky marketingového mixu, firem poskytujících služby. Pro tento příspěvek jsme vybrali firmy, jejichž činnost napomáhá rozvoji cestovního ruchu, tj. firmy poskytující služby v oblasti pohostinství, ubytování a v cestovním ruchu. Údaje získané dotazníkovým šetřením se vztahují k počátkům krize, do konce roku 2009. This article reflects basic summary of observations achieved in primary marketing research realized within lessons of Marketing of services carried on Silesian University in Opava, OPF in Karvina in 2010. The main task of the research was to find if and in which ways the economic crises affects marketing strategies of companies providing services. Marketing strategies shall be represented by elements of marketing mix. For needs of this Article we choose companies which activities aid to the turist trade development, i.e. companies providing services in hotel industry, accommodation and tourism. Datas achieved from this research are valid for the time period of the economic crises beginning, i.e. till the end of year 2009. Tento příspěvek je pouhou výsečí poznatků z řešení primárního marketingového výzkumu realizovaného v rámci výuky předmětu Marketing služeb katedrou marketingu Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné, Slezské univerzity v Opavě, v roce 2010. Zadavatele zajímalo, zda a jakým způsobem se projeví hospodářská krize na změnách marketingových strategií, vyjádřených prvky marketingového mixu, firem poskytujících služby. Pro tento příspěvek jsme vybrali firmy, jejichž činnost napomáhá rozvoji cestovního ruchu, tj. firmy poskytující služby v oblasti pohostinství, ubytování a v cestovním ruchu. Údaje získané dotazníkovým šetřením se vztahují k počátkům krize, do konce roku 2009.
dcterms:title
Hospodářská krize a marketingová obrana firem Hospodářská krize a marketingová obrana firem Economic crises and marketing defence of the companies.
skos:prefLabel
Economic crises and marketing defence of the companies. Hospodářská krize a marketingová obrana firem Hospodářská krize a marketingová obrana firem
skos:notation
RIV/47813059:19520/11:#0001578!RIV12-MSM-19520___
n7:predkladatel
n16:orjk%3A19520
n3:aktivita
n18:I
n3:aktivity
I
n3:dodaniDat
n14:2012
n3:domaciTvurceVysledku
n11:9809090
n3:druhVysledku
n5:D
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
202734
n3:idVysledku
RIV/47813059:19520/11:#0001578
n3:jazykVysledku
n12:cze
n3:klicovaSlova
economic crises, companies providing services in hotel industry, accommodation and tourism, marketing research, marketing mix.
n3:klicoveSlovo
n4:economic%20crises n4:accommodation%20and%20tourism n4:companies%20providing%20services%20in%20hotel%20industry n4:marketing%20research n4:marketing%20mix.
n3:kontrolniKodProRIV
[218775DC312B]
n3:mistoKonaniAkce
Smolenice
n3:mistoVydani
Trnava
n3:nazevZdroje
Nové trendy v marketingu: Zvyšovanie konkurenceschopnosti Slovenska, regionov a firiem.
n3:obor
n21:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n14:2011
n3:tvurceVysledku
Vaštíková, Miroslava
n3:typAkce
n10:EUR
n3:zahajeniAkce
2011-11-16+01:00
s:numberOfPages
11
n13:hasPublisher
Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave
n20:isbn
978-80-8105-333-7
n9:organizacniJednotka
19520