This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://localhost/temp/predkladatel/
n9http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F47813059%3A19520%2F08%3A%230000303%21RIV09-MSM-19520___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F47813059%3A19520%2F08%3A%230000303%21RIV09-MSM-19520___
rdf:type
skos:Concept n8:Vysledek
dcterms:description
The thesis, entitled The Persuasive Strategies in Czech Advertisements, deals with one of the recent most typical communiqué with the main persuasive function - the advertisement, focusing especially on its verbal form. The main goal of the thesis is to suggest the possible classification of persuasive statements which are used in recent Czech adverts. The classification was inspired by H. Jílková's thesis named The Persuasive Methods in Advertisements and the main method used in the research was the textual analysis of a collection containing over 400 printed advertising communiqués. In the first stage the adverts strategies were divided into three groups according to being focused mainly on a product or a service, on the source of the advertising statement (a producer or a service provider) or on a recipient. Within all three groups other subsections were specified. Each type of the advert strategy is illustrated by concrete examples. Předmětem zájmu článku Persvazivní strategie v českých reklamách je jeden z nejtypičtějších komunikátů s primární persvazivní funkcí v současné době - reklama - a to především její verbální složka. Hlavním cílem práce je navrhnout možnou klasifikaci persvazivních sdělení, která se v současných českých reklamách objevují. Klasifikace byla inspirována článkem H. Jílkové Persvazivní metody v reklamním textu a utvářela se na základě textové analýzy souboru čítajícího více než 400 tištěných reklam. Reklamní strategie byly v první fázi rozděleny do tří okruhů podle toho, zda se zaměřují především na propagovaný produkt či službu, na zdroj reklamního sdělení (výrobce či poskytovatele služeb) nebo na jeho příjemce. V rámci těchto tří skupin byly následně specifikovány další podskupiny. Jednotlivé typy reklamních strategií jsou demonstrovány na konkrétních příkladech. Předmětem zájmu článku Persvazivní strategie v českých reklamách je jeden z nejtypičtějších komunikátů s primární persvazivní funkcí v současné době - reklama - a to především její verbální složka. Hlavním cílem práce je navrhnout možnou klasifikaci persvazivních sdělení, která se v současných českých reklamách objevují. Klasifikace byla inspirována článkem H. Jílkové Persvazivní metody v reklamním textu a utvářela se na základě textové analýzy souboru čítajícího více než 400 tištěných reklam. Reklamní strategie byly v první fázi rozděleny do tří okruhů podle toho, zda se zaměřují především na propagovaný produkt či službu, na zdroj reklamního sdělení (výrobce či poskytovatele služeb) nebo na jeho příjemce. V rámci těchto tří skupin byly následně specifikovány další podskupiny. Jednotlivé typy reklamních strategií jsou demonstrovány na konkrétních příkladech.
dcterms:title
The Persuasive Strategies in Czech Advertisments Persvazivní strategie v českých reklamách Persvazivní strategie v českých reklamách
skos:prefLabel
Persvazivní strategie v českých reklamách Persvazivní strategie v českých reklamách The Persuasive Strategies in Czech Advertisments
skos:notation
RIV/47813059:19520/08:#0000303!RIV09-MSM-19520___
n3:aktivita
n17:V
n3:aktivity
V
n3:dodaniDat
n4:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n18:1519565
n3:druhVysledku
n14:D
n3:duvernostUdaju
n19:S
n3:entitaPredkladatele
n11:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
386362
n3:idVysledku
RIV/47813059:19520/08:#0000303
n3:jazykVysledku
n6:cze
n3:klicovaSlova
advertisment, persuasion, strategies
n3:klicoveSlovo
n16:strategies n16:persuasion n16:advertisment
n3:kontrolniKodProRIV
[AA8F4777704E]
n3:mistoKonaniAkce
Karviná
n3:mistoVydani
Karviná
n3:nazevZdroje
Čtyři roky členství zemí střední a východní Evropy v Evropské unii: důsledky a nové výzvy pro národní a regionální trhy práce
n3:obor
n10:AI
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2008
n3:tvurceVysledku
Vydrová, Veronika
n3:typAkce
n20:EUR
n3:zahajeniAkce
2008-01-01+01:00
s:numberOfPages
7
n9:hasPublisher
Slezká univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
n15:isbn
978-80-7248-484-3
n12:organizacniJednotka
19520