This HTML5 document contains 56 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n7http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n6http://localhost/temp/predkladatel/
n18http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F47813059%3A19520%2F07%3A%230000045%21RIV08-GA0-19520___/
n20https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n16http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F47813059%3A19520%2F07%3A%230000045%21RIV08-GA0-19520___
rdf:type
n14:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Monografie představuje výsledky řešení projektu GAČR v letech 2005-2007. Shrnuje stručné teoretické poznatky o podstatě marketingu vztahů a věnuje zvláštní pozornost řízení vztahů se zákazníky (CRM), které ověřuje v praxi českých podniků v segmentu výroby, služeb. Je doplněna také problematikou managementu kvality a sociální odpovědností firem včetně specifik postavení CRM v segmentu veřejných služeb. V monografii jsou zahrnuty zahraniční zkušenosti z aplikace marketingu vztahů v rámci polských firem. Monografph is showing the results of a project GAČR from 2005 to 2007. I tis summing up the theoretical knowledge about basic of marketing relations and take a special look to CRM which confirm and practise the czech companies in productions, services. This monograph also contents problems of management of quality and social responsibilities of companies with a specific wals of CRM in public administration. The monograph involves foreign experiences of marketing of relations in polish companies. Monografie představuje výsledky řešení projektu GAČR v letech 2005-2007. Shrnuje stručné teoretické poznatky o podstatě marketingu vztahů a věnuje zvláštní pozornost řízení vztahů se zákazníky (CRM), které ověřuje v praxi českých podniků v segmentu výroby, služeb. Je doplněna také problematikou managementu kvality a sociální odpovědností firem včetně specifik postavení CRM v segmentu veřejných služeb. V monografii jsou zahrnuty zahraniční zkušenosti z aplikace marketingu vztahů v rámci polských firem.
dcterms:title
Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM-praktické využití). The metodology of relation management and its pozition within strategic marketing and customer relationshipmanagement-the practice use. Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM-praktické využití).
skos:prefLabel
The metodology of relation management and its pozition within strategic marketing and customer relationshipmanagement-the practice use. Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM-praktické využití). Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM-praktické využití).
skos:notation
RIV/47813059:19520/07:#0000045!RIV08-GA0-19520___
n3:aktivita
n15:P
n3:aktivity
P(GA402/05/0140)
n3:dodaniDat
n16:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n13:2799928 n13:4060075 n13:3416372 n13:6179355
n3:druhVysledku
n10:B
n3:duvernostUdaju
n17:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
433450
n3:idVysledku
RIV/47813059:19520/07:#0000045
n3:jazykVysledku
n5:cze
n3:klicovaSlova
Traditional marketing (transactional), relational marketing, CRM, strategic marketing, disciplinary management, management of qualities, upheaval of social responsibility
n3:klicoveSlovo
n8:upheaval%20of%20social%20responsibility n8:CRM n8:disciplinary%20management n8:Traditional%20marketing%20%28transactional%29 n8:relational%20marketing n8:management%20of%20qualities n8:strategic%20marketing
n3:kontrolniKodProRIV
[2458833C377B]
n3:mistoVydani
Karviná
n3:nazevZdroje
Metodologie marketingu vztahů a její postavení v rámci strategického marketingu a řízení vztahů se zákazníkem (CRM-praktické využití).
n3:obor
n9:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
4
n3:pocetStranKnihy
250
n3:pocetTvurcuVysledku
10
n3:projekt
n18:GA402%2F05%2F0140
n3:rokUplatneniVysledku
n16:2007
n3:tvurceVysledku
Gabryšová, Marie Wojnarowská, Halina Vaněk, Jindřich Kolibová, Helena Pellešová, Pavlína Starzyczná, Halina Kolářová, Kristyna Szplit, Marcin Kauerová, Lenka Svobodová, Hana
s:numberOfPages
250
n7:hasPublisher
Slezská univerzita v Opavě. Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
n20:isbn
978-80-7248-451-5
n6:organizacniJednotka
19520