This HTML5 document contains 47 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n18http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://localhost/temp/predkladatel/
n4http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13https://schema.org/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F46747885%3A24510%2F09%3A%230000304%21RIV10-MSM-24510___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F46747885%3A24510%2F09%3A%230000304%21RIV10-MSM-24510___
rdf:type
skos:Concept n19:Vysledek
dcterms:description
The Framework Curriculum Timetable for Elementary Education contains so-called learning competencies and problem-solving competencies. It is possible to acquire these competencies via the method of problem-solving education. Although this method is used quite rarely, it can be very effective if we want to achieve particular goals. Nowadays, young people are interested in information and communication technologies. This kind of interest can be used to solve problems in chemistry by means of molecular visualization, estimating molecules’ behaviour on the basis of their structure, and by gaining information from computers in laboratories as well as in practical life. RVP uvádí Klíčové kompetence k učení a řešení problémů. K dosažení těchto kompetencí může sloužit problémové vyučování. Tato metoda je sice poměrně málo využívána, může však být poměrně efektivní pro dosažení daných cílů. Potřebujeme zvýšit zájem o přírodovědné a technické obory. Současná mládež má zájem o ICT, tento zájem můžeme využít k řešení chemických problémů prostřednictvím molekulární vizualizace, odhadů chování látek na základě znalosti jejich vnitřní struktury a využitím počítačově získaných informací v laboratoři i praktickém životě. RVP uvádí Klíčové kompetence k učení a řešení problémů. K dosažení těchto kompetencí může sloužit problémové vyučování. Tato metoda je sice poměrně málo využívána, může však být poměrně efektivní pro dosažení daných cílů. Potřebujeme zvýšit zájem o přírodovědné a technické obory. Současná mládež má zájem o ICT, tento zájem můžeme využít k řešení chemických problémů prostřednictvím molekulární vizualizace, odhadů chování látek na základě znalosti jejich vnitřní struktury a využitím počítačově získaných informací v laboratoři i praktickém životě.
dcterms:title
Problémové úlohy v chemii řešené pomocí molekulární vizualizace Problem solving in chemistry by means of molecular visualization Problémové úlohy v chemii řešené pomocí molekulární vizualizace
skos:prefLabel
Problémové úlohy v chemii řešené pomocí molekulární vizualizace Problémové úlohy v chemii řešené pomocí molekulární vizualizace Problem solving in chemistry by means of molecular visualization
skos:notation
RIV/46747885:24510/09:#0000304!RIV10-MSM-24510___
n3:aktivita
n12:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n9:2010
n3:domaciTvurceVysledku
n4:8391386 n4:5193214 n4:7439709
n3:druhVysledku
n5:D
n3:duvernostUdaju
n16:S
n3:entitaPredkladatele
n10:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
336587
n3:idVysledku
RIV/46747885:24510/09:#0000304
n3:jazykVysledku
n17:cze
n3:klicovaSlova
problem solving; molecular visualization; chemistry; education
n3:klicoveSlovo
n15:problem%20solving n15:education n15:chemistry n15:molecular%20visualization
n3:kontrolniKodProRIV
[3CCAF19E98B9]
n3:mistoKonaniAkce
Hradec Králové
n3:mistoVydani
Hradec Králové
n3:nazevZdroje
Sborník přednášek 19. mezinárodní konference o výuce chemie, 2. část
n3:obor
n14:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n3:pocetTvurcuVysledku
4
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2009
n3:tvurceVysledku
Grégr, Jan Karpíšková, Jana Jodas, Bořivoj Slavík, Martin
n3:typAkce
n20:EUR
n3:zahajeniAkce
2009-09-15+02:00
s:numberOfPages
4
n18:hasPublisher
Univerzita Hradec Králové
n13:isbn
978-80-7041-839-0
n11:organizacniJednotka
24510