This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n11http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n4http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F46747885%3A24410%2F08%3A%230000376%21RIV09-MSM-24410___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F46747885%3A24410%2F08%3A%230000376%21RIV09-MSM-24410___
rdf:type
n5:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Článek uvádí praktické zkušenosti se zavedením e-learningu do bakalářského studia Textilní marketing v kombinované formě výuky. Jsou uvedeny největší problémy se studiem vycházející z řad studentů a názory na e-learningovou výuku v technických předmětech. Zásady tvorby rozvrhu pro studenty v kombinovaných formách výuky. The paper describes our experience with application of a various forms of e-learning in bachelor study of Textile Marketing in the remote education. Some most serious problems of lekturing of technical courses are mentioned and analysed, as well as the principles of timetable for remote students. Článek uvádí praktické zkušenosti se zavedením e-learningu do bakalářského studia Textilní marketing v kombinované formě výuky. Jsou uvedeny největší problémy se studiem vycházející z řad studentů a názory na e-learningovou výuku v technických předmětech. Zásady tvorby rozvrhu pro studenty v kombinovaných formách výuky.
dcterms:title
Zkušenosti se zaváděním e-learningu do studia v kombinované formě výuky Experience with implementation of e-learning in the combined form of teaching Zkušenosti se zaváděním e-learningu do studia v kombinované formě výuky
skos:prefLabel
Experience with implementation of e-learning in the combined form of teaching Zkušenosti se zaváděním e-learningu do studia v kombinované formě výuky Zkušenosti se zaváděním e-learningu do studia v kombinované formě výuky
skos:notation
RIV/46747885:24410/08:#0000376!RIV09-MSM-24410___
n3:aktivita
n15:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n7:2009
n3:domaciTvurceVysledku
n19:2936267
n3:druhVysledku
n17:D
n3:duvernostUdaju
n8:S
n3:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
406984
n3:idVysledku
RIV/46747885:24410/08:#0000376
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
Textile Marketing; Research; E-learning; Experience
n3:klicoveSlovo
n12:E-learning n12:Research n12:Experience n12:Textile%20Marketing
n3:kontrolniKodProRIV
[BC19BF5F6C60]
n3:mistoKonaniAkce
Praha, Czech Republic
n3:mistoVydani
Turnov, Czech Republic
n3:nazevZdroje
E-learning, další vzdělávání a vzdělávání osob s postižením
n3:obor
n16:AM
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n7:2008
n3:tvurceVysledku
Pařilová, Hana
n3:typAkce
n10:EUR
n3:zahajeniAkce
2008-06-27+02:00
s:numberOfPages
14
n11:hasPublisher
UNIPRESS
n18:isbn
978-80-86744-78-0
n4:organizacniJednotka
24410