This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n16http://localhost/temp/predkladatel/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n12https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n14http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190688%21RIV08-GA0-24310___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n5http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n21http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n20http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190688%21RIV08-GA0-24310___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
Spokojenost a loajalita zákazníků jsou důležité atributy v diferencovaném řízení vztahů se zákazníky. Článek se zabývá problematikou vztahů mezi loajalitou zákazníků a diferencovaným řízení vztahů s nimi v podmínkách spotřebního trhu. Prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na míru segmentace a její využití v diferencovaném řízení vztahů se zákazníky, jenž vychází z jejich loajality a to u firem působících v oblasti sužeb, prodeje a výroby spotřebního zboží. Customer satisfaction and loyalty are important attributes in customer relationship managament. The paper deals with the issue of relationship between customer loyalty and customer relationship management in the condition of consumer market. It presents partial findings of the research focused on the degrese of customer segmentation and customer relationship management based on customer loyalty in companies operating in the service, trading and production sectors. Spokojenost a loajalita zákazníků jsou důležité atributy v diferencovaném řízení vztahů se zákazníky. Článek se zabývá problematikou vztahů mezi loajalitou zákazníků a diferencovaným řízení vztahů s nimi v podmínkách spotřebního trhu. Prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na míru segmentace a její využití v diferencovaném řízení vztahů se zákazníky, jenž vychází z jejich loajality a to u firem působících v oblasti sužeb, prodeje a výroby spotřebního zboží.
dcterms:title
Custoemr relationship management accroding to the customer loayalty Diferencované řízení vztahů se zákazníky podle loajality zákazníků Diferencované řízení vztahů se zákazníky podle loajality zákazníků
skos:prefLabel
Diferencované řízení vztahů se zákazníky podle loajality zákazníků Custoemr relationship management accroding to the customer loayalty Diferencované řízení vztahů se zákazníky podle loajality zákazníků
skos:notation
RIV/46747885:24310/07:@0190688!RIV08-GA0-24310___
n3:strany
%22570;575%22
n3:aktivita
n9:P
n3:aktivity
P(GA402/06/0577)
n3:dodaniDat
n20:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n19:2242605
n3:druhVysledku
n8:D
n3:duvernostUdaju
n15:S
n3:entitaPredkladatele
n14:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
417236
n3:idVysledku
RIV/46747885:24310/07:@0190688
n3:jazykVysledku
n21:cze
n3:klicovaSlova
%22CRM; customer loyalty; customer satisfaction, segmentation%22
n3:klicoveSlovo
n5:customer%20loyalty n5:customer%20satisfaction n5:segmentation%2522 n5:%2522CRM
n3:kontrolniKodProRIV
[36CCCCC4B805]
n3:mistoKonaniAkce
Bratislava
n3:mistoVydani
Bratislava
n3:nazevZdroje
Moderné prístupy k manažmentu podniku
n3:obor
n13:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
2
n3:projekt
n7:GA402%2F06%2F0577
n3:rokUplatneniVysledku
n20:2007
n3:tvurceVysledku
Simová, Jozefína
n3:typAkce
n11:EUR
n3:zahajeniAkce
2007-09-06+02:00
s:numberOfPages
6
n17:hasPublisher
Slovenská technická univerzita v Bratislave
n12:isbn
978-80-227-2750-1
n16:organizacniJednotka
24310