This HTML5 document contains 42 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n15http://localhost/temp/predkladatel/
n17http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/projekt/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n13http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190681%21RIV08-GA0-24310___/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n9http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n4http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190681%21RIV08-GA0-24310___
rdf:type
skos:Concept n16:Vysledek
dcterms:description
The paper discusses differentiated customer relationship management in the condition of the Czech B2C market and in the service sector, in particular. It presents the finings of the research that focused on the companies operating in the area of services, sales and distribution (retailers and wholesalers) a production (manufacturers producing products for consumer market). The paper discusses the present and strategic customer value, the way and need for its analysis and monitoring in companies, and its apllicability in the process of customer segmentation and implementation to the process of differentiated customer relationship management and strategic planning for companies operating in the Czech consumer market. Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahu se zákazníky v podmínkách B2C trhu, zvlášť v oblasti služeb. Prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na firmy působící v oblasti služeb, prodeje a výroby spotřebního zboží. Článek se zabývá stávající a strategickou hodnotou zákazníka, způsobem a potřebou její analýzy a monitorování v procesu segmentace zákaníků a jejím využitím v procesu diferencovaného řízení vzthaů se zákazníky a strategickém plánování firem působících na českém spotřebním trhu. Článek se zabývá problematikou diferencovaného řízení vztahu se zákazníky v podmínkách B2C trhu, zvlášť v oblasti služeb. Prezentuje výsledky výzkumu zaměřeného na firmy působící v oblasti služeb, prodeje a výroby spotřebního zboží. Článek se zabývá stávající a strategickou hodnotou zákazníka, způsobem a potřebou její analýzy a monitorování v procesu segmentace zákaníků a jejím využitím v procesu diferencovaného řízení vzthaů se zákazníky a strategickém plánování firem působících na českém spotřebním trhu.
dcterms:title
Differentiated customer relationship management according to customer value in companies operating in the service sector Způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podniky v sektoru služeb Způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podniky v sektoru služeb
skos:prefLabel
Způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podniky v sektoru služeb Differentiated customer relationship management according to customer value in companies operating in the service sector Způsob diferencovaného řízení vztahů se zákazníky podle jejich hodnoty pro podniky v sektoru služeb
skos:notation
RIV/46747885:24310/07:@0190681!RIV08-GA0-24310___
n3:strany
%22118;127%22
n3:aktivita
n8:P
n3:aktivity
P(GA402/06/0577)
n3:cisloPeriodika
2
n3:dodaniDat
n4:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n17:2242605
n3:druhVysledku
n9:J
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n13:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
462918
n3:idVysledku
RIV/46747885:24310/07:@0190681
n3:jazykVysledku
n18:cze
n3:klicovaSlova
%22customer relationship management (CRM; customer value; service sector; Czech Republic%22
n3:klicoveSlovo
n6:customer%20value n6:Czech%20Republic%2522 n6:service%20sector n6:%2522customer%20relationship%20management%20%28CRM
n3:kodStatuVydavatele
CZ - Česká republika
n3:kontrolniKodProRIV
[FC8737A2FA6A]
n3:nazevZdroje
E + M Ekonomie a management
n3:obor
n10:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:projekt
n7:GA402%2F06%2F0577
n3:rokUplatneniVysledku
n4:2007
n3:svazekPeriodika
10
n3:tvurceVysledku
Simová, Jozefína
s:issn
1212-3609
s:numberOfPages
9
n15:organizacniJednotka
24310