This HTML5 document contains 49 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n9http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190573%21RIV08-MSM-24310___/
n14http://localhost/temp/predkladatel/
n3http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n11http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n15http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n18https://schema.org/
shttp://schema.org/
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n16http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190573%21RIV08-MSM-24310___
rdf:type
n15:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
%22Cílem článku je prezentace výsledků pilotního průzkumu, který je primárně zaměřen na předběžné vyhodnocení e-learningového kurzu %22%22Vybrané problémy finančního řízení podniku%22%22 a také na testování dotazníku, který byl pro tyto účely sestaven. Autoři kurzu chtějí tímto zjistit, jak jsou uživatelé a studenti kurzu spokojeni se základní strukturou kurzu, použitou technologií, designem kurzu atd. Zároveň také chtějí znát názory studentů na srozumitelnost kurzu např. při zadávání otázek a početních příkladů, jejich celkový pohled na výhody a nevýhody e-learningu jako celku a dále také jejich nápady pro případné zdokonalení či rozšíření kurzu. V neposlední řadě je úkolem průzkumu vyhodnotit efektivitu výuky podpořenou e-learningovými materiály a dopad na studijní výsledky uživatelů e-learningového kurzu, resp. nejprve zjistit, zda dotazník sestavený pro tyto účely bude vhodným nástrojem pro sběr dat potřebných pro takové hodnocení. Výše zmiňovaný e-learningový kurz byl primárně vyvinut pro studenty%22 %22Cílem článku je prezentace výsledků pilotního průzkumu, který je primárně zaměřen na předběžné vyhodnocení e-learningového kurzu %22%22Vybrané problémy finančního řízení podniku%22%22 a také na testování dotazníku, který byl pro tyto účely sestaven. Autoři kurzu chtějí tímto zjistit, jak jsou uživatelé a studenti kurzu spokojeni se základní strukturou kurzu, použitou technologií, designem kurzu atd. Zároveň také chtějí znát názory studentů na srozumitelnost kurzu např. při zadávání otázek a početních příkladů, jejich celkový pohled na výhody a nevýhody e-learningu jako celku a dále také jejich nápady pro případné zdokonalení či rozšíření kurzu. V neposlední řadě je úkolem průzkumu vyhodnotit efektivitu výuky podpořenou e-learningovými materiály a dopad na studijní výsledky uživatelů e-learningového kurzu, resp. nejprve zjistit, zda dotazník sestavený pro tyto účely bude vhodným nástrojem pro sběr dat potřebných pro takové hodnocení. Výše zmiňovaný e-learningový kurz byl primárně vyvinut pro studenty%22 This course is composed of 11 chapters. The student/user can enter the chapter by simple clicking on the multimedia window. Each such multimedia window is organized in order to firstly introduce the aims of the chapter and key words. Each chapter is completed at the end by the summary of the most important ideas and knowledge, tests, hyperlinks and key words dictionary etc.
dcterms:title
K problematice efektivity e-learningu – případová studie. %22THE EVALUATION OF THE E-LEARNING COURSE %22%22SELECTED PROBLEMS OF FINANCIAL MANAGEMENT%22%22%22 K problematice efektivity e-learningu – případová studie.
skos:prefLabel
%22THE EVALUATION OF THE E-LEARNING COURSE %22%22SELECTED PROBLEMS OF FINANCIAL MANAGEMENT%22%22%22 K problematice efektivity e-learningu – případová studie. K problematice efektivity e-learningu – případová studie.
skos:notation
RIV/46747885:24310/07:@0190573!RIV08-MSM-24310___
n6:strany
%2228;42%22
n6:aktivita
n20:S
n6:aktivity
S
n6:dodaniDat
n7:2008
n6:domaciTvurceVysledku
n11:9093907 n11:1230832 n11:8037914
n6:druhVysledku
n19:D
n6:duvernostUdaju
n13:S
n6:entitaPredkladatele
n9:predkladatel
n6:idSjednocenehoVysledku
428543
n6:idVysledku
RIV/46747885:24310/07:@0190573
n6:jazykVysledku
n16:cze
n6:klicovaSlova
e-learning, financial management, Moodle, enterprise, questionnaire, pilot research
n6:klicoveSlovo
n10:enterprise n10:financial%20management n10:Moodle n10:pilot%20research n10:e-learning n10:questionnaire
n6:kontrolniKodProRIV
[42FCB837E5B9]
n6:mistoKonaniAkce
Zlín
n6:mistoVydani
Zlín
n6:nazevZdroje
Znalostní ekonomika: trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe
n6:obor
n12:AH
n6:pocetDomacichTvurcuVysledku
3
n6:pocetTvurcuVysledku
3
n6:rokUplatneniVysledku
n7:2007
n6:tvurceVysledku
Dubová, Markéta Jáčová, Helena Šimonová, Marie
n6:typAkce
n8:WRD
n6:zahajeniAkce
2007-11-29+01:00
s:numberOfPages
15
n3:hasPublisher
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
n18:isbn
978-80-7318-646-3
n14:organizacniJednotka
24310