This HTML5 document contains 41 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n12http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n9http://localhost/temp/predkladatel/
n10http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n11http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n16https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n4http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n17http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n8http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n19http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n7http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190570%21RIV08-MSM-24310___/
n15http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190570%21RIV08-MSM-24310___
rdf:type
n11:Vysledek skos:Concept
dcterms:description
Příspěvek se týká marketingu jako východiska při vytváření strategie moderní vysoké školy a vyzdvihuje důležitost efektivních marketingových strategií. Uvádí možný postup uplatňování marketingové strategie Příspěvek se týká marketingu jako východiska při vytváření strategie moderní vysoké školy a vyzdvihuje důležitost efektivních marketingových strategií. Uvádí možný postup uplatňování marketingové strategie The paper concerns marketing as a starting point for creating a modern university strategy and accentuates the importance of effective marketing strategies. Possible procedures for the implementation of the marketing strategy are suggested in the university environment .
dcterms:title
Marketing ve vzdělávání Marketing ve vzdělávání Creation of a Strategy in the University Environment
skos:prefLabel
Marketing ve vzdělávání Marketing ve vzdělávání Creation of a Strategy in the University Environment
skos:notation
RIV/46747885:24310/07:@0190570!RIV08-MSM-24310___
n3:strany
%2246;52%22
n3:aktivita
n17:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n15:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n10:1325922
n3:druhVysledku
n19:C
n3:duvernostUdaju
n13:S
n3:entitaPredkladatele
n7:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
432145
n3:idVysledku
RIV/46747885:24310/07:@0190570
n3:jazykVysledku
n8:cze
n3:klicovaSlova
Marketing in tertiary education, management of strategy, strategic goals, mission, competitive and generation strategies
n3:klicoveSlovo
n4:strategic%20goals n4:competitive%20and%20generation%20strategies n4:management%20of%20strategy n4:Marketing%20in%20tertiary%20education n4:mission
n3:kontrolniKodProRIV
[13D0B15BBDE7]
n3:mistoVydani
Trnava
n3:nazevZdroje
Marketing vzdelávacích inštitúcií
n3:obor
n18:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n15:2007
n3:tvurceVysledku
Švandová, Zuzana
s:numberOfPages
7
n12:hasPublisher
Univerzita Cyrila a Metoda v Trnave
n16:isbn
978-80-89220-86-1
n9:organizacniJednotka
24310