This HTML5 document contains 44 embedded RDF statements represented using HTML+Microdata notation.

The embedded RDF content will be recognized by any processor of HTML5 Microdata.

Namespace Prefixes

PrefixIRI
n14http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/typAkce/
dctermshttp://purl.org/dc/terms/
n17http://localhost/temp/predkladatel/
n16http://purl.org/net/nknouf/ns/bibtex#
n5http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/riv/tvurce/
n18http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/
n15https://schema.org/
shttp://schema.org/
skoshttp://www.w3.org/2004/02/skos/core#
n3http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/
n19http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190569%21RIV08-MSM-24310___/
n2http://linked.opendata.cz/resource/domain/vavai/vysledek/
rdfhttp://www.w3.org/1999/02/22-rdf-syntax-ns#
n6http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/klicoveSlovo/
n12http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/duvernostUdaju/
xsdhhttp://www.w3.org/2001/XMLSchema#
n20http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/jazykVysledku/
n10http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/aktivita/
n13http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/obor/
n7http://linked.opendata.cz/ontology/domain/vavai/riv/druhVysledku/
n9http://reference.data.gov.uk/id/gregorian-year/

Statements

Subject Item
n2:RIV%2F46747885%3A24310%2F07%3A%400190569%21RIV08-MSM-24310___
rdf:type
skos:Concept n18:Vysledek
dcterms:description
The paper concerns marketing as a starting point for creating a modern university strategy and accentuates the importance of effective marketing strategies. Possible procedures for the implementation of the marketing strategy are suggested in the university environment . Příspěvek se týká marketingu jako východiska při vytváření strategie moderní vysoké školy a vyzdvihuje důležitost efektivních marketingových strategií. Uvádí možný postup uplatňování marketingové strategie Příspěvek se týká marketingu jako východiska při vytváření strategie moderní vysoké školy a vyzdvihuje důležitost efektivních marketingových strategií. Uvádí možný postup uplatňování marketingové strategie
dcterms:title
Tvorba strategie v prostředí vysokých škol Tvorba strategie v prostředí vysokých škol Creation of a Strategy in the University Environment
skos:prefLabel
Creation of a Strategy in the University Environment Tvorba strategie v prostředí vysokých škol Tvorba strategie v prostředí vysokých škol
skos:notation
RIV/46747885:24310/07:@0190569!RIV08-MSM-24310___
n3:strany
%22644;647%22
n3:aktivita
n10:S
n3:aktivity
S
n3:dodaniDat
n9:2008
n3:domaciTvurceVysledku
n5:1325922
n3:druhVysledku
n7:D
n3:duvernostUdaju
n12:S
n3:entitaPredkladatele
n19:predkladatel
n3:idSjednocenehoVysledku
456071
n3:idVysledku
RIV/46747885:24310/07:@0190569
n3:jazykVysledku
n20:cze
n3:klicovaSlova
Marketing in tertiary education, management of strategy, strategic goals, mission, competitive and generation strategies
n3:klicoveSlovo
n6:management%20of%20strategy n6:strategic%20goals n6:Marketing%20in%20tertiary%20education n6:mission n6:competitive%20and%20generation%20strategies
n3:kontrolniKodProRIV
[B5E3A5A82C95]
n3:mistoKonaniAkce
Bratislava
n3:mistoVydani
Bratislava
n3:nazevZdroje
Moderné prístupy k manažmentu podniku
n3:obor
n13:AH
n3:pocetDomacichTvurcuVysledku
1
n3:pocetTvurcuVysledku
1
n3:rokUplatneniVysledku
n9:2007
n3:tvurceVysledku
Švandová, Zuzana
n3:typAkce
n14:EUR
n3:zahajeniAkce
2007-09-06+02:00
s:numberOfPages
4
n16:hasPublisher
Slovenská technická univerzita v Bratislave
n15:isbn
978-80-227-2750-1
n17:organizacniJednotka
24310